– W ramach akcji powstały już dwa filmy z testami. Jesteśmy pewni jakości produktów. Zdecydowaliśmy się oddać je do testów profesjonaliście, który wychwyci każdy mankament. Dzięki temu dowiemy się jak można je ulepszyć, a potencjalny klient będzie wiedział na co tak naprawdę wydaje pieniądze. WD-40 to globalna marka istniejąca od wielu dekad, którą wyróżnia autentyczność – tłumaczy koordynator akcji Norbert Oruba.
Zobacz również
Oruba ma bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Współpracował z czołówką polskiego YouTuba, gwiazdami TVN-u oraz ze sportowcami mającymi w swoim dorobku tytuły Mistrza Świata i Europy.
Akcję wspierają mniejsi zasięgowo blogerzy i instagramerzy. Wśród nich znaleźli się prowadzący kanały jak RPG Rowerem po Górach, który zaprezentował na profilu produkty WD-40 i przekazał je na licytację dla chorej Julii Kuczały. Podobnie akcję wspiera na Instagramie Damian Berłowski prowadzący bloga Rowerem po Śląsku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]