Do końca zbiórki pozostało niecałe 300 000 złotych. Choć akcję zaplanowano na maksymalny okres trzech miesięcy, wszystko wskazuje na to, że zakończy się ona przed czasem.
– Zaangażowanie społeczności i fanów CD-Action przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Zdawaliśmy sobie sprawę, że wokół magazynu są skupieni sympatycy tego tytułu ale to co wydarzyło się przez ostatni tydzień to magia. Czujemy ogromną wdzięczność i wiemy, że musimy dołożyć wszelkich starań by postawione cele osiągnąć jak najszybciej – komentuje Lidia Ukleja, CEO GTEM S.A.
Zobacz również
Przedmiotem inwestycji jest spółka Gaming Tech Esports Media SA, która została utworzona w celu realizacji założeń biznesowych wykraczających poza wydawnictwo czasopism CD-Action i PC Format, jak choćby prowadzenie serwisów internetowych WWW w obszarze gamingu i technologii czy produkcji treści wideo. Planowane jest stworzenie silnej marki technologiczno-gamingowej.
Wszystkie informacje odnośnie prowadzonej akcji znajdują się na stronie emisji pod adresem nowecdaction.pl. Natomiast już dziś o godzinie 18:00 planowany jest webinar z sesją Q&A z udziałem prezes GTEM SA – Lidią Ukleją oraz redaktorem naczelnym CD-Action – Dawidem Bojarskim. Wszyscy zainteresowani mogą się na niego zapisać wchodząc na wyżej wskazaną stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]