1% ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit w okresie od 1 czerwca do 31 lipca 2013 roku będzie przeznaczony na wsparcie programu, którego realizacja rozpocznie się we wrześniu. W trakcie akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” dzieci w wieku 6-12 lat z najbiedniejszych województw w Polsce, będą mogły skorzystać z darmowych przeglądów dentystycznych. Specjaliści zawitają do najbardziej potrzebujących szkół w województwach lubelskim, warmińsko-mazurskim, podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. Dodatkowo dzięki współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem – w wybranych szkołach podstawowych w całej Polsce zostaną przeprowadzone lekcje edukacyjne, w czasie których, dzieci dowiedzą się jak skutecznie dbać o swoje zęby.
Akcja jest wspierana dedykowanym brandingiem w sklepach oraz ogólnopolską kampanią reklamową zachęcającą do kupowania bezcukrowych gum do żucia Orbit. Program edukacyjny propagujący profilaktykę jamy ustnej skierowany jest do dzieci w wieku 6-12 lat, ich rodziców oraz nauczycieli. Każdy może wesprzeć akcję w prosty sposób – kupując produkty Orbit.
Zobacz również
-Jak pokazują dane Ministerstwa Zdrowia stan uzębienia Polskich dzieci w wieku 6-12 lat jest zatrważający. Organizując nasz program, chcemy zbudować wśród uczniów, ich rodziców i nauczycieli świadomość jak ważne jest dbanie o zęby oraz nauczyć dzieci jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Dzięki naszej akcji każdy, kto kupi gumę do żucia Orbit w czerwcu lub lipcu, będzie wspierał nasz program i pomoże dzieciom chronić ich uśmiechy – serdecznie do tego zachęcamy. – powiedział Jarosław Kutelski – Dyrektor Działu ds. Korporacyjnych Polska, Węgry i Kraje Bałtyckie w firmie Wrigley Poland.
-Mamy nadzieję, że nasza wizyta w szkołach oraz lekcje edukacyjne , przyczynią się w istotny sposób do tego, aby dzieci lepiej dbały o swoje zęby. Chcemy pokazać jak ważne jest aby troszczyć się o nie przez cały dzień żując bezcukrową gumę Orbit, kiedy nie mamy dostępu do pasty i szczoteczki.”
Do akcji „Chroń Dziecięce Uśmiechy” może przyłączyć się każdy. Więcej informacji na: www.mojorbit.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing