Po wielkim sukcesie Dr. Martens Pop Up Store w ubiegłym roku w Warszawie, marka powraca do sprawdzonego konceptu i otwiera swoją przestrzeń kreatywno-sprzedażową w Trójmieście. Dr. Martens Pop Up Store przy galerii Forum to wyjątkowe miejsce utrzymane w duchu Dr. Martens – symbolu niezależności i indywidualnego stylu. Po kultowe już Martensy sięgają osoby niebanalne, chcące wyróżnić się w tłumie. To dlatego produkty marki zyskały miano ikonicznych wśród wielu subkultur. Dziś noszą je m.in. Emma Watson, Gigi Hadid, David Beckham czy Rihanna.
W otwartym właśnie pop upie będzie można kupić modele butów z najnowszej kolekcji na jesień 2020. Dodatkowo, we wtorki każdy z odwiedzających będzie mógł spersonalizować swoje nowe Martensy zakupione w Pop Up Store w specjalnej cenie, obowiązującej wyłącznie tego dnia. Personalizacji obuwia podejmą się znani tatuatorzy. Jako pierwszy, 8 września, swój kunszt zaprezentuje Bartosz Jakub Namiotko ze studia XY. Znakiem rozpoznawczym artysty są geometryczne wzory – wielowarstwowe, bogate w zgrabne przejścia i ciekawe iluzje optyczne. Pośród tatuatorów goszczących w pop upie znajdzie się również Julia Szewczykowska. Artystka uwielbia bawić się kolorem, a w jej projektach często przewijają się motywy zwierzęce i kwiatowe. Do grona współpracujących z marką tatuatorów dołączą kolejne znane nazwiska z polskiej sceny tatuażu, które ujawnione zostaną już niebawem.
Zobacz również
To jednak nie koniec atrakcji. Marka Dr. Martens zaplanowała w Gdańsku także koncerty polskich artystów, które odbywać się będą w jednym z gdańskich klubów. Aby wygrać bezpłatne, podwójne wejściówki, należy odwiedzić Dr. Martens Pop Up Store i wziąć udział w konkursie – szczegóły dostępne w wydarzeniu Dr. Martens Pop Up Store Gdańsk na Facebooku @drmartenspolska. Już 17 września dla zwycięzców zagra Rosalie. Wydarzenia będą miały charakter ekskluzywny – weźmie w nich udział ograniczona liczba osób. Kolejni artyści zostaną ujawnieni niebawem.
– Dr. Martens to marka-symbol dla indywidualistów i osób bezkompromisowych, które nie boją się przełamywania schematów. Takie miejsce stworzyliśmy też w Gdańsku. Nie zabraknie spotkań z ciekawymi ludźmi, kreatywności, a także świetnych ofert i konkursów. To wyjątkowa okazja do lepszego poznania świata Dr. Martensa – mówi Klaudia Koziara, przedstawicielka dystrybutora marki w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce