Co nowego we FreshMailu?

Jeśli myślisz, że wszystko już widziałeś a email marketing znasz od podszewki - daj się zaskoczyć! FreshMail 5.0 to nowa, ulepszona i odświeżona wersja systemu.
O autorze
1 min czytania 2013-05-28

Czym właściwie jest FreshMail?

FreshMail to firma zajmująca się email marketingiem. Oferuje ona system za pomocą którego wysyłka maili to czysta przyjemność, która przekłada się na konkretne efekty sprzedażowe. Oprócz systemu to także specjaliści, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i edukują rynek z zakresu email marketingu.

Zmiany na lepsze

To co różni FreshMail 5.0 od poprzedniej wersji to przede wszystkim bardzo dopracowana, dużo łatwiejsza i intuicyjna obsługa systemu. Skrócony został czas tworzenia kampanii, uwypuklono najczęściej używane funkcjonalności, poprawiono także system raportowania. Konsekwencją tego jest szybszy proces uczenia się email maretingu na zaawansowanym poziomie oraz przyjemniejsze odczucia w czasie obcowania z nowym FreshMailem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzono także: 

● rozbudowany moduł antyspamowy, który pilnuje aby maile trafiały do inboxa i pozwalana przetestowanie kreacji maila w 10 filtrach antyspamowych

Słuchaj podcastu NowyMarketing

● ułatwienia w stosowaniu personalizacji,

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

● łatwiejsze zarządzanie odbiorcami.

Jak mówi Paweł Sala – dyrektor zarządzający FreshMail -Wysyłka maili nigdy nie była tak prosta. FreshMail to sprawdzone rozwiązanie, z którego korzystają najlepsi i dzięki ich opiniom stworzyliśmy jeszcze lepszy system, który w mojej opinii jest najlepszym rozwiązaniem tego typu na rynku.-

Dodatkowe profity

Oprócz nowego systemu FreshMail pokusił się także o nową stronę www. Jest ona przejrzysta, intuicyjna i przemyślana w każdym kliknięciu. Strona jest także responsywana co pozwala na dużo wygodniejsze użytkowanie jej przez osoby pracujące na tabletach. Da się zauważyć także inspirację najnowszą technologią w temacie tworzenia stron i pilnowania najwyższych standardów co przemawia tylko na korzyść. Odświeżony został także Pan Cytrynka – brand hero marki. Widać ewidentny lifting i rodzaj operacji plastycznej wykonanej przez dobrego grafika.

 Nie tylko wygląd

Inwestując czas i energię w nowy wygląd i kolejne funkcjonalności FreshMail nie zapomniał także o wnętrznościach systemu i jego technicznych aspektach. FreshMailowcy z dumą twierdzą, że są w stanie wysłać 2 000 000 maili w godzinę. Co jest imponującym wynikiem. 

W niedalekiej przyszłości

FreshMail nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. W kolejnych miesiącach zapowiada również wprowadzenie na rynek rewolucyjnego w swej prostocie FreshMail Designera, czyli edytora do tworzenia szablonów mailingów. Obiecuje także zaawansowane Smart Reports i FreshMaila w aplikacji mobilnej.