Czym właściwie jest FreshMail?
FreshMail to firma zajmująca się email marketingiem. Oferuje ona system za pomocą którego wysyłka maili to czysta przyjemność, która przekłada się na konkretne efekty sprzedażowe. Oprócz systemu to także specjaliści, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i edukują rynek z zakresu email marketingu.
Zobacz również
Zmiany na lepsze
To co różni FreshMail 5.0 od poprzedniej wersji to przede wszystkim bardzo dopracowana, dużo łatwiejsza i intuicyjna obsługa systemu. Skrócony został czas tworzenia kampanii, uwypuklono najczęściej używane funkcjonalności, poprawiono także system raportowania. Konsekwencją tego jest szybszy proces uczenia się email maretingu na zaawansowanym poziomie oraz przyjemniejsze odczucia w czasie obcowania z nowym FreshMailem.
Wprowadzono także:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
● rozbudowany moduł antyspamowy, który pilnuje aby maile trafiały do inboxa i pozwalana przetestowanie kreacji maila w 10 filtrach antyspamowych
Słuchaj podcastu NowyMarketing
● ułatwienia w stosowaniu personalizacji,
● łatwiejsze zarządzanie odbiorcami.
Jak mówi Paweł Sala – dyrektor zarządzający FreshMail -Wysyłka maili nigdy nie była tak prosta. FreshMail to sprawdzone rozwiązanie, z którego korzystają najlepsi i dzięki ich opiniom stworzyliśmy jeszcze lepszy system, który w mojej opinii jest najlepszym rozwiązaniem tego typu na rynku.-
Dodatkowe profity
Oprócz nowego systemu FreshMail pokusił się także o nową stronę www. Jest ona przejrzysta, intuicyjna i przemyślana w każdym kliknięciu. Strona jest także responsywana co pozwala na dużo wygodniejsze użytkowanie jej przez osoby pracujące na tabletach. Da się zauważyć także inspirację najnowszą technologią w temacie tworzenia stron i pilnowania najwyższych standardów co przemawia tylko na korzyść. Odświeżony został także Pan Cytrynka – brand hero marki. Widać ewidentny lifting i rodzaj operacji plastycznej wykonanej przez dobrego grafika.
Nie tylko wygląd
Inwestując czas i energię w nowy wygląd i kolejne funkcjonalności FreshMail nie zapomniał także o wnętrznościach systemu i jego technicznych aspektach. FreshMailowcy z dumą twierdzą, że są w stanie wysłać 2 000 000 maili w godzinę. Co jest imponującym wynikiem.
W niedalekiej przyszłości
FreshMail nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. W kolejnych miesiącach zapowiada również wprowadzenie na rynek rewolucyjnego w swej prostocie FreshMail Designera, czyli edytora do tworzenia szablonów mailingów. Obiecuje także zaawansowane Smart Reports i FreshMaila w aplikacji mobilnej.