TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

RYOBI® rusza z najdłuższą i najbardziej intensywną kampanią elektronarzędzi

Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI®, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

RYOBI® to marka najczęściej wybierana przez miliony właścicieli domów, hobbystów i pasjonatów DIY. W swojej ofercie ma niezwykle wydajny system akumulatorowy ONE+. Jeden akumulator można użyć w ponad 100 narzędziach do domu i ogrodu, a także w motoryzacji czy podczas wyjazdów. Dzięki temu można bezprzewodowo wkręcać, przycinać, kosić, szlifować i nadawać kształt roślinom oraz żywopłotom w ogrodzie. Co więcej takie urządzenia nie generują spalin, hałasu i ograniczają zużycie energii.

Kampania pokazująca, że dzięki narzędziom RYOBI® można wykonać właściwie każdą możliwą pracę dookoła domu, ogrodu i garażu wystartowała 7 września br. Prowadzona jest w telewizji i w Internecie. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą do 11 października br. w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat. Do 25 października br. zaplanowana jest także kampania wideo online oraz display. 

Przy okazji kampanii marka RYOBI® przygotowała wiele okazji promocyjnych. Jej narzędzia można zakupić w sklepach Leroy Merlin, wybranych sklepach Bricomarche i PSB Mrówka, na stronie www.narzedzia.pl, w Strefie Marek na platformie Allegro oraz wybranych punktach rynku tradycyjnego. Mapa autoryzowanych stacjonarnych punktów sprzedaży znajduje się na stronie pl.ryobitools.eu/header/gdziekupic/

Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa BUKKO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj