RYOBI® rusza z najdłuższą i najbardziej intensywną kampanią elektronarzędzi

Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI®, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

RYOBI® to marka najczęściej wybierana przez miliony właścicieli domów, hobbystów i pasjonatów DIY. W swojej ofercie ma niezwykle wydajny system akumulatorowy ONE+. Jeden akumulator można użyć w ponad 100 narzędziach do domu i ogrodu, a także w motoryzacji czy podczas wyjazdów. Dzięki temu można bezprzewodowo wkręcać, przycinać, kosić, szlifować i nadawać kształt roślinom oraz żywopłotom w ogrodzie. Co więcej takie urządzenia nie generują spalin, hałasu i ograniczają zużycie energii.

Kampania pokazująca, że dzięki narzędziom RYOBI® można wykonać właściwie każdą możliwą pracę dookoła domu, ogrodu i garażu wystartowała 7 września br. Prowadzona jest w telewizji i w Internecie. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą do 11 października br. w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat. Do 25 października br. zaplanowana jest także kampania wideo online oraz display. 

Przy okazji kampanii marka RYOBI® przygotowała wiele okazji promocyjnych. Jej narzędzia można zakupić w sklepach Leroy Merlin, wybranych sklepach Bricomarche i PSB Mrówka, na stronie www.narzedzia.pl, w Strefie Marek na platformie Allegro oraz wybranych punktach rynku tradycyjnego. Mapa autoryzowanych stacjonarnych punktów sprzedaży znajduje się na stronie pl.ryobitools.eu/header/gdziekupic/

Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa BUKKO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj