– Środowisko i przyszłość naszej planety to kwestie bardzo ważne dla Gazeta.pl. Wierzymy, że wraz z naszymi czytelnikami i partnerami biznesowymi mamy do odegrania istotną rolę w zmienianiu świata. Dlatego zapraszamy wszystkich do skorzystania z niestandardowej oferty promującej ekologiczne wzorce – „Reklama dla klimatu”. Naszą propozycję kierujemy do firm, które swoimi działaniami, postawą i strategią przyczyniają się do poprawy stanu środowiska – wprowadzają eko rozwiązania, promują eko nawyki czy szerzą świadomość ekologiczną wśród swoich pracowników lub odbiorców – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.
Gazeta.pl oferuje przedsiębiorcom jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu w sekcji zielona.gazeta.pl. Całkowity koszt takich działań to symboliczna złotówka. Weryfikacją firm pod kątem spełnienia warunków akcji zajmie się powołana przez organizatora komisja, która wyłoni najciekawsze, najbardziej innowacyjne, nowatorskie lub wyjątkowo efektywne przedsięwzięcia o charakterze ekologicznym, przyczyniające się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
Zobacz również
Reklamy będą emitowane w każdy piątek, czyli najbardziej zielony dzień w Gazeta.pl. W tym dniu tygodnia na portalu publikowane są treści z cyklu „Piątki dla klimatu”, dotyczące m.in. skutków katastrofy klimatycznej. Przygotowywany jest też specjalny, „Zielony newsletter”, a dzień zaczyna „Zielony Poranek”, czyli publicystyczna rozmowa wideo na żywo poświęcona klimatowi.
Zbieranie zgłoszeń od przedsiębiorców zainteresowanych skorzystaniem z oferty portalu trwa od 14 września do 6 listopada 2020 r. Emisje reklam będą dostępne od najbliższego piątku aż do końca listopada br.
Dodatkowo, w ramach akcji strona Biura Reklamy Gazeta.pl zmieniła swój dominujący kolor na zielony, a na jej stronie głównej pojawiła się nowa sekcja „Reklama dla klimatu”. Można tu znaleźć opis ekologicznych działań zespołu Gazeta.pl, podsumowanie redakcyjnych treści oraz prezentację standardowej oferty ekologicznej dla reklamodawców w formie cyklicznych akcji, jak i całkiem nowych inicjatyw. Oferta serwisu jest zbudowana tak, aby jak najlepiej spełniać potrzeby jego klientów, poszerzać horyzonty użytkowników i promować proekologiczne wzorce zachowań, również w biznesie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Akcja „Reklama dla klimatu” będzie promowana w kanałach własnych portalu i mediach branżowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing