Swarovski we współpracy z markami Warner Bros. i DC składa hołd Wonder Woman – przedstawicielce uwielbianego na całym świecie grona superbohaterów – tworząc dwie nowe, roziskrzone kolekcje, które poszerzą ofertę Atelier Swarovski oraz podstawowy asortyment sklepów Swarovski. Jednocześnie jest to pewnego rodzaju podkreślenie zaangażowania marki w działania na rzecz kobiecej niezależności.
Debiut nowych kolekcji poprzedza planowaną na październik 2020 roku premierę filmu Wonder Woman 1984, będącego wyczekiwaną przez widzów kontynuacją kinowego przeboju Wonder Woman z 2017 roku. Kolekcje, zainspirowane kultową złotą zbroją i orlimi skrzydłami Wonder Woman, wyrażają kobiecość, siłę i determinację superbohaterki.
Zobacz również
Wonder Woman jest wzorem do naśladowania dla wielu pokoleń kobiet; uosabia bohatera, który kryje się w każdym z nas, i zawsze zachowuje swój własny, niepowtarzalny styl. Nowe kolekcje Swarovski x Wonder Woman są nie tylko przykładem charakterystycznego dla tej marki mistrzowskiego kunsztu, ale także symbolem wyjątkowego stylu, siły i wytrwałości Wonder Woman, inspirującym kobiety na całym świecie do odnalezienia wewnętrznej siły i pewności siebie.
Kolekcje Swarovski x Wonder Woman są dostępne w sklepach internetowych Swarovski.com i Atelier Swarovski.com oraz w wybranych sklepach stacjonarnych Swarovski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing