Inicjatywa ma podnosić świadomość w zakresie niespełnionych potrzeb milionów kobiet na całym świecie, które zmagają się z przewlekłymi chorobami zapalnymi, takimi jak: reumatoidalne zapalenie stawów, osiowe zapalenie stawów kręgosłupa, łuszczycowe zapalenie stawów oraz łuszczyca, a także pomagać im w świadomym uczestniczeniu w procesie leczenia.
– Z własnego doświadczenia znam trudności, z jakimi w codziennym życiu zmagają się w osoby cierpiące na przewlekłą chorobę, taką jak reumatoidalne zapalenie stawów i wiem, że uzyskanie szybkiej i dokładnej diagnozy jest często opóźnione. Dlatego tak bardzo cieszę się, że mogę być częścią kampanii Advantage Hers. Poprzez tę nową, podnoszącą świadomość i wzmacniającą pozycję kobiet kampanię, chcę dotrzeć do jak największej liczby kobiet z przewlekłymi chorobami zapalnymi na całym świecie, aby inspirować i zachęcać kobiety, takie jak ja i zapewniać im jak najwięcej wsparcia oraz informacji. Wspólnie możemy wspierać się w walce z łączącym nas schorzeniem – metodą małych kroków – mówi Caroline Wozniacki.
Zobacz również
Przewlekłe choroby zapalne, takie jak: reumatoidalne zapalenie stawów, osiowe zapalenie stawów kręgosłupa, łuszczycowe zapalenie stawów czy łuszczyca, dotykają ponad 180 milionów ludzi na całym świecie, z czego około połowę stanowią kobiety. Schorzenia te mogą oznaczać znaczne obciążenie fizyczne i emocjonalne dla zmagających się z nimi osób. Objawy mogą się różnić, ale obejmują przewlekły ból, ciągłe zmęczenie, powikłania ze strony układu pokarmowego i częste zakażenia, jak również problemy emocjonalne, takie jak depresja lub zaburzenia lękowe oraz choroby współistniejące jak cukrzyca i choroby serca.
Celem kampanii Advantage Hers jest poprawa standardu opieki nad kobietami cierpiącymi na przewlekłe choroby zapalne oraz wyposażenie ich w narzędzia, dzięki którym będą w stanie współdecydować o własnym leczeniu. Kobiety te zmagają się ze szczególnymi wyzwaniami i różnicami w leczeniu zależnymi od płci, takimi jak opóźnienia w diagnostyce niektórych chorób u kobiet, zwiększone obciążenia fizyczne i psychiczne w porównaniu z mężczyznami chorującymi na te same choroby oraz obawy związane z planowaniem rodziny i ciążą.
– Wytrwałość i zwycięska postawa Caroline w walce z jej problemami zdrowotnymi jest dla nas ogromną inspiracją. Jesteśmy dumni, że możemy z nią współpracować nad tym ekscytującym nowym projektem i towarzyszyć jej w zmaganiach z reumatoidalnym zapaleniem stawów – mówi Emmanuel Caeymaex, executive vice president Immunology Solutions and head of US, UCB.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach kampanii Caroline będzie opowiadać o życiu z reumatoidalnym zapaleniem stawów na swoich kanałach w mediach społecznościowych, zachęcając innych do włączenia się do dialogu, poprzez używanie hasztagu #AdvantageHers. Caroline planuje również udział w prestiżowych wydarzeniach, podczas których będzie opowiadać swoją historię i zwiększać świadomość w zakresie niespełnionych potrzeb kobiet cierpiących na przewlekłe choroby zapalne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing