Zastąpiła ona na tym stanowisku Pawła Szmausa, który od września bieżącego roku pełni funkcję business development directora – Special Projects / Experiential / High Tech Solutions, w ramach swojego stanowiska zajmując się m.in. projektami specjalnymi i interdyscyplinarnymi. Ponadto do zespołu produkcyjnego Działu Reklamy dołączyli Aleksandra Staszyńska – koordynatorka grafików, a także Karolina Sidorowicz – producentka.
Paweł Szmaus rozpoczął współpracę z Platige Image w 2018 roku. Przejście na nowe stanowisko jest naturalną konsekwencją jego dotychczasowych działań, polegających na poszukiwaniu nowych możliwości rynkowych i kreatywnym wykorzystaniu technologii nie związanych bezpośrednio z animacją. Na nowym stanowisku Paweł Szmaus odpowiada za projekty interdyscyplinarne (w tym parki rozrywki, wystawy, teatry) oraz immersyjne (AR/VR), co łączy się ze ścisłą współpracą z działami Creative Arts, Commercial, Events oraz R&D.
Zobacz również
Do zadań Zuzanny Budziszewskiej, zajmującej się poprzednio rozwojem biznesu w SZUT SZUT Studio (wcześniej również Leo Burnett, Havas, czy McCann), będzie należało wzmacnianie pozycji Platige na polskim rynku reklamy poprzez budowanie relacji z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, pozyskiwanie nowych projektów, a także kreatywne wsparcie Zespołu Reklamy oraz współpraca z poszczególnymi działami Platige w celu uzyskania jak największej synergii i maksymalnego wykorzystania zasobów.
To niejedyne zmiany w Platige Image. Ze względu na remont obecnej siedzimy Platige zespoły Reklamy, Platige Broadcast oraz Platige Events i studio dźwiękowe Platige Sound w najbliższym czasie będą pracować w nowej, tymczasowej siedzibie przy ulicy Cybernetyki 19b.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce