We wtorek 15.09, obyła się pierwsza konferencja z cyklu „Eventy Hybrydowe”, organizowana przez Digital Knowledge Observatory wraz partnerami. Podczas inspirujących wystąpień, 14 ekspertów dzieliło się swoimi doświadczeniami i radami z zakresu organizacji eventów hybrydowych, oprawy audiowizualnej oraz zaplecza technicznego. Jak na event hybrydowy przystało, 10 prelegentów pojawiło się na scenie, 4 połączyło się z nami wirtualnie. Praktycy, którzy od lat specjalizują się w branży MICE opowiedzieli o zmianach, które zostały spowodowane pandemią oraz o wyzwaniach, jakie wciąż czekają przed organizatorami i ich klientami.
Jak na dobrze przygotowany hybrydowy event przystało, z ponad 800 zgłoszonych osób, aż 690 wybrało udział online, co stanowi 85% uczestników.. Model hybrydowy wyboru uczestnictwa online jak i na miejscu, przyczyniła się do sukcesu – 82% zgłoszonych osób wzięło udział w evencie, co jest bardzo wysokim wynikiem dla bezpłatnej imprezy.
Zobacz również
Temat konferencji bardzo aktualny, został oceniony na 4,6 w 5 stopniowej skali i jest bardzo interesujący zarówno dla osób z agencji eventowych (55% osób zarejestrowanych), jak i klientów końcowych (45% osób zarejestrowanych).
Jednym z wyzwań dla organizatorów jest utrzymacie uwagi uczestnika online. Dzięki odpowiedniej tematyce, merytoryce wystąpień oraz poziomowi interakcji, podczas konferencji osoby online spędziły z nami średnio 2 godziny i 15 minut (średnio logowały się do systemu 2,15 razy) przy całkowitej długości konferencji 3 godzin 30 minut. Świadczy to o tym, że można utrzymać zainteresowanie widza i nie musi on wcale się znudzić i opuścić konferencji po 20 minutach lub nie wrócić po przerwie. Łącznie spędziły on line 84 2026 minuty, co daje 1403 godziny oraz transfer w sieci na poziomie 13 TB.
Podczas imprezy zostało wykorzystane szereg interakcji tj. udział w debatach, pytania do prowadzących czy ankiety z pytaniami. Udział w nich wzięło ponad 321 uczestników i dzięki temu współtworzyło przebieg eventu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cała konferencje została oceniona na 4,18, najwyżej na 4,46 oceniono aktualność tematyki wydarzenia oraz praktyczny charakter zdobytej wiedzy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas konferencji eksperci podkreślali chęć współpracy branży w trudnych czasach pandemii Codiv-19. Branża MICE jako jedna z pierwszych wzajemne konkurowanie zamieniła we współpracę i wzajemne wsparcie. Oddała to również ankieta i deklaracje uczestników. Blisko 67% osób zadeklarowało chęć dalszej współpracy w ramach powstającego programu promocji Eventów Hybrydowych , a szczególnie ich interesowało:
- Wsparcie w zakresie szkoleń blended learning – 70%
- Udziału w kolejnych eventach – 50%
- Korzystania z wyszukiwarki potrzeb technologicznych dla eventów hybrydowych – 60%
- Korzystania z wyszukiwarki studiów produkcyjnych dla eventów hybrydowych – 30%
- Testowanie nowych technologii w laboratorium testbed – 66%
- Skorzystanie z mentoringu – 24%
Wtorkowe wydarzenie było pierwszym tego typu przedsięwzięciem zorganizowanym bezpośrednio dla organizatorów eventów oraz przedsiębiorców z sektora MICE.
Więcej informacji na temat prelegentów oraz programu znajduje się na stronie www.eventyhybrydowe.pl , gdzie można się dalej rejestrować celem otrzymania dostępu do pełnego zapisu VOD konferencji, który będzie dostępny już od piątku.
Do końca miesiąca pojawi się nowych serwis programu wraz z kalendarzem propozycji.
NowyMarketing byl patronem medialnym wydarzenia.