Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad

Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2020-09-21

15-sekundowe spoty telewizyjne Wawelu ze znanymi bohaterami marki podkreślają, iż zawsze, gdy mamy ochotę na „coś mlecznego” lub „coś słodkiego”, idealną propozycją są czekolady. Reklamy prezentują Czekoladę Big Milk, czyli tegoroczną nowość Wawelu oraz Czekoladę Gorzką 70% cocoa, która od lat jest na liście bestsellerów producenta.  


Spoty reklamowe od 14 września emitowane są w wiodących stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne). Filmy przygotowało Studio Produkcyjne Lemon, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets. 

Z kolei od października całą kategorię czekolad wspierać będzie nowy konkurs dla konsumentów „Jedna to za mało”. Jego mechanizm zakłada premiowanie większych zakupów i zachęca miłośników słodyczy do zapoznania się z bogatym portfolio czekolad z Wawelu, zarówno tych klasycznych 100g – pełnych i nadziewanych, dużych – w oryginalnej formie z całusami oraz gorzkich czekolad Premium z wysoką zawartością ziarna kakaowca z certyfikatem Rainforest Alliance.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj