Od 14 września w telewizji można zobaczyć najnowszy spot, który jest elementem jesienno-zimowej kampanii marki Rutinoscorbin należącej do GSK. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Pozytywna siła Rutyny”.
Koncept kreatywny opiera się na podkreśleniu, że Rutinoscorbin to nie suplement, a lek łączący w sobie dwa uzupełniające się składniki: rutozyd oraz witaminę C. Regularne stosowanie leku Rutinoscorbin wspiera rodziny w budowaniu odporności oraz pomaga sprostać im różnym rutynowym wyzwaniom – od wspólnego przygotowywania posiłków z dziećmi do wymagających treningów i zabaw ze swoim pupilem Rufusem. Za koncept odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od 2015 roku wspiera GSK w pracach strategicznych i kreatywnych dla marki Rutinoscorbin. Długoletnia współpraca zaowocowała dwukrotnie srebrną statuetką Effie oraz nominacją w kategorii Long Term.
Zobacz również
Prócz wypracowanych przez Saatchi & Saatchi kopi telewizyjnych (30’ i 15’) kampania będzie wsparta przez działania digitalowe przygotowane przez agencję VMLY&R. Media zostały zakupione przez Publicis Media na cały sezon przeziębieniowy tj. do marca 2021 roku.