„Burda Style” od 70 lat inspiruje rzesze miłośników szycia na całym świecie. W każdym numerze prezentowane są trendy ze światowych stolic przełożone na wyjątkowe fasony i umożliwiające ich uszycie precyzyjne wykroje. Z okazji jubileuszu tytułu na świecie polskie, październikowe wydanie wyróżnia się papierem o gramaturze 80 g, uszlachetnioną okładką z piątym kolorem oraz folią matową i lakierem UV. Niespodzianką dla czytelników są prezenty: mgiełka do twarzy marki Bielenda oraz metka odzieżowa „Uszyte z miłością. Burda Style”, które zostaną dodane do części nakładu oraz przesłane prenumeratorom.
– „Burda Style” obchodzi swoje 70 urodziny. Naprawdę mamy co świętować. Czasopismo istnieje już tyle lat i mimo upływu czasu nadal nic nie straciło ze swej aktualności. To najlepsze świadectwo geniuszu pomysłu założycielki pisma Aenne Burda, która postanowiła umożliwić kobietom na całym świecie własnoręczne szycie modnych i eleganckich ubrań, niczym nieustępujących kreacjom od wielkich projektantów mody. Na przestrzeni lat zmieniały się trendy i fasony, ale jedno pozostało niezmienne – rzesze naszych czytelniczek na całym świecie otrzymują co miesiąc wykroje, dzięki którym mogą stworzyć niepowtarzalne, piękne stroje na swoją miarę. Fenomenem „Burdy” jest fakt, że towarzysząc kolejnym pokoleniom, często łączy we wspólnej pasji szycia babcię, mamę i córkę. Październikowa „Burda Style” to numer jubileuszowy, w którym, zapraszając czytelników do wspólnego świętowania, prezentujemy najpiękniejsze fasony retro z początków istnienia naszego czasopisma – w nowej stylizacji, tak samo urzekające, jak przed laty. Przygotowaliśmy też sporo innych niespodzianek, które wyjątkowo uatrakcyjnią to wydanie. 70 lat istnienia czasopisma „Burda” to także szczególna okazja, aby podziękować wszystkim, którzy nam na przestrzeni lat towarzyszyli i nadal towarzyszą: partnerom handlowym, reklamodawcom, a przede wszystkim naszym Czytelnikom. To dla Was jesteśmy i Wy nas inspirujecie – mówi Anna Blaut- Welna, redaktor naczelna.
Zobacz również
Wraz z pojawieniem się magazynu na rynku na koncie facebookowym Burda Polska startuje konkurs dla czytelników „Burda Łączy Pokolenia. Podziel się swoją historią” oraz swoją premierę ma film „Burda Style inspiruje”.
Październikowe wydanie wspiera kampania promocyjna w tytułach, serwisach internetowych oraz social mediach wydawnictwa Burda Media Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce