Program MultiSport to synonim różnorodności, którą od lat cenią jego użytkownicy. Szeroki wybór aktywności sportowych dostępnych w ramach jednej karty – od siłowni i basenów, poprzez ścianki wspinaczkowe i zajęcia taneczne, aż do parków trampolin czy wrotkarni – pozwala na dostosowanie ćwiczeń do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów. Użytkownicy Programu MultiSport chętnie korzystają z tej różnorodności. 78 proc. MultiSportowców, dzięki karcie, częściej podejmuje aktywność fizyczną, a 68 proc. ćwiczy inaczej, angażując się w nowe rodzaje treningów. W rezultacie osoby posiadające kartę uprawiają średnio aż cztery dyscypliny sportowe. To jednak nie wszystkie możliwości czekające na użytkowników.
Nowy wymiar aktywności
Zobacz również
W 2020 r. Program MultiSport znacząco rozbudował swoją ofertę. Użytkownicy mogą obecnie korzystać z treningów online oraz treningów live organizowanych przez obiekty partnerskie programu MultiSport, a także z dodatków wspierających zdrowy tryb życia, rozwój osobisty, ergonomię pracy zdalnej oraz relaks. Wśród nowości pojawiły się m.in. konsultacje online z trenerami personalnymi i dietetykami, kurs języka angielskiego, kurs mindfulness, podcasty z ekspertami, webinary, czy aktywności dla dzieci. Wszystkie rozwiązania oferowane przez Program MultiSport można poznać dzięki kampanii „MultiMożliwości”.
Rower miejski z kartą sportową? – Tak, mamy to
Kampania reklamowa prowadzona będzie do listopada 2020 r. w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Wyraziste kreacje graficzne nawiązujące do oferty MultiSport pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w wagonach Metra. Wśród działań digitalowych marka zdecydowała się na kreatywną kampanię remarketingową, która przypomni odbiorcom, że wyszukiwany w przeglądarce internetowej rower miejski lub kurs języka angielskiego są dostępne w ramach karty MultiSport. Działania typu search zostały zbudowane wokół hasła kampanii „MultiMożliwości” – „Tak, mamy to”. Uzupełnieniem rozwiązań reklamowych w przestrzeni digital będą kampanie Google Ads oraz w mediach społecznościowych – Facebook i LinkedIn oraz YouTube.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing