Tailor Made PR w kampanii digital dla marki Luksja

Tailor Made PR ponownie poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Luksja, tym razem realizowane w ramach kampanii Mini-Nawyki. Agencja pozyskała projekt w ramach wygranego przetargu i odpowiedzialna jest m.in. za przygotowanie strategii a także koncepcji kreatywnej i produkcję materiałów wideo.
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

Jesienna kampania to kolejna wspólna akcja Tailor Made PR i marki Luksja. Wszystkie działania prowadzone są pod hasłem Twój pierwszy krok do pielęgnacji, objawiającej się w codziennych, małych nawykach.

Główną osią tegorocznej komunikacji jest współpraca z ambasadorem kampanii – znaną influencerką, który pojawi się w materiałach kreatywnych stworzonych przez Tailor Made PR. Działania ambasadora będzie też można śledzić w jej mediach społecznościowych.

– Bardzo nas cieszy, że marka Luksja po raz kolejny postanowiła powierzyć Tailor Made PR realizację swojej kampanii. W tym roku stawiamy wspólnie pierwszy krok ku zmianom jakie czekają naszego Konsumenta. Jesienna komunikacja ma za zadanie zmienić postrzeganie marki. Chcemy w tych ciekawych dla marketingu czasach zbliżyć się do konsumenta, dlatego w naszej strategii sięgnęliśmy po emocjonalny kontekst jakim jest budowanie dobrym mini nawyków – podkreśla Edwin Zasada, strategy director w Tailor Made PR.

Tailor Made PR pozyskał projekt w ramach przetargu. Z ramienia agencji, za koncepcję kreatywną i strategię odpowiedzialny jest Edwin Zasada, strategy director, natomiast za działania dla klienta odpowiadają Paula Myśliwiec, social media specialist, z zespołu Social Media Communication oraz Magdalena Chodara, senior Account Executive z zespołu Lifestyle Brands Communication. Agencja koordynuje produkcję materiałów kreatywnych (key visual oraz video), współpracę z ambasadorką, influencer marketing oraz współpracę z mediami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj