Marka OPPO jest obecna na polskim rynku od nieco ponad 1,5 roku. W tym czasie, wg badań przeprowadzonych przez firmę w maju tego roku, zbudowała swoją rozpoznawalność już u blisko 30% Polaków i konsekwentnie przekonuje użytkowników o jakości swoich urządzeń. Przez ten okres OPPO nawiązało współpracę z największymi operatorami na polskim rynku, stając się ważnym partnerem biznesowym dla wielu podmiotów. Poszerzenie zaangażowania marki w Polsce jest więc naturalnym kolejnym krokiem dla OPPO. Efektem tego jest startująca właśnie kampania marketingowa, pierwszy na taką skalę projekt komunikacyjny marki w Polsce.
– Z przeprowadzonych przez nas badań wynika jasno, że polscy konsumenci przekonują się coraz bardziej do marki OPPO. Zdobyliśmy szeroką rozpoznawalność w grupie entuzjastów technologii, którzy zresztą okazali się być naszymi ambasadorami w swoich najbliższych społecznościach. Uznaliśmy zatem, że jest to najwłaściwszy moment, by przedstawić się szerokiemu gronu odbiorców. Mamy ogromną satysfakcję, że Marcin przyjął naszą propozycję i że możemy nareszcie podzielić się efektami naszej współpracy – komentuje Mo Zhang, brand manager.
Zobacz również
– Łączy nas z OPPO to, że nie podążamy utartymi ścieżkami, a zamiast tego odważnie szukamy nowych inspiracji i ciekawych inicjatyw. Doceniamy jakość i nie chodzimy na skróty. Podoba mi się też, że choć to stosunkowo młoda i dynamicznie rozwijająca się marka, jest przy tym bardzo świadoma i wyznająca dojrzały system wartości – dodaje Marcin Prokop.
Już dziś, 1 października 2020 r., startuje szeroko zakrojona kampania promocyjna nowo zaprezentowanej serii Reno4, której głównym bohaterem – obok Marcina Prokopa – będzie smartfon OPPO Reno4 Pro 5G. Integruje ona ze sobą (także w warstwie narracyjnej i charakterystycznych łączników wizualnych) kilka elementów, tworząc ciekawą do odkrywania, spójną historię. I tak np. fabuła spotu reklamowego osadzona jest za kulisami wydarzenia, które prowadzi Marcin Prokop. Z kolei startowym punktem kampanii jest niestandardowa premiera OPPO Reno4 Pro 5G, która odbyła się 1 października na platformie player.pl w formule talk show zatytułowanego „Sztuka w technologii” prowadzonego przez Marcina Prokopa. Zaproszeni goście i tematyka odpowiadały kluczowym zaletom najnowszego produktu OPPO: fotografowaniu i wideofilmowaniu nocą, wzornictwa i szybkiego ładowania oraz 5G, wspierających dynamiczny styl życia.
W telewizji pojawi się mix formatów: 30, 15 i 8 sekundowych. Kampania została w całości stworzona i wyprodukowana w Polsce, za koncept odpowiedzialny był Dział Marketingu i PR OPPO Polska oraz agencja Brasil. Reżyserował Florian Malak, produkcją zajęła się agencja Prime Time.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania obecna będzie także w kanałach BTL, OOH (wybrane nośniki premium) i digital signage, a także w internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry, media społecznościowe prowadzi agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7 Communication.