Jedną z głównych wartości marki Jameson, głęboko wpisanej w jej DNA, jest celebrowanie wspólnie spędzanego czasu i budowanie więzi międzyludzkich. Mimo że każdy z nas jest inny, naturalnie poszukujemy towarzystwa i tworzymy społeczności. Wspólne cechy, zainteresowania i preferencje są spoiwem, na których bazują przyjaźnie i znajomości – co podkreśla whiskey Jameson. We wrześniu ruszyła nowa kampania marki, „Tyle różnic, jedna whiskey”, którą Jameson chce pokazać, że mimo wszelkich różnic, zawsze jest coś, co nas łączy.
W pierwszej odsłonie kampanii Jamesona główną rolę odgrywają barberzy – mistrzowie fryzjerskiego fachu – środowisko, z którym marka związana jest od wielu lat. W naturalny sposób łączą i zrzeszają oni różne grupy społeczne, a z ich rzemiosła korzystają zarówno mężczyźni „pod krawatem”, jak i ci, którzy trzymają się daleko od świata korporacji: artyści, tatuażyści czy twórcy graffiti.
Zobacz również
Ambasadorem marki, a także kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” jest Piotr „Kędzior” Kędzierski, który współpracuje z Jamesonem od ponad 3 lat.
– „Tyle różnic, jedna whiskey” to nowa kampania marki Jameson. Chcemy nią zwrócić uwagę na wartość relacji międzyludzkich oraz na to, że mimo różnic, zawsze jest coś, co nas łączy – np. dobra whiskey. W kraftowy i indywidualny charakter marki idealnie wpasowują się barberzy, czyli artyści-rzemieślnicy, którzy skupiają w swoich barbershopach różne środowiska. W nowym projekcie oczywiście nie mogło zabraknąć Kędziora, który od lat z nami współpracuje i jest idealnym uosobieniem wartości i stylu, które propaguje marka Jameson – mówi Jakub Niebelski, brand manager marki Jameson.
Koncept oraz komunikację kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” przygotowała agencja MullenLowe Warsaw oraz Buku Team (na zlecenie MullenLowe Warsaw). Autorem zdjęć jest Marek Straszewski, a za digital video odpowiada Czarek Kazimierowski – na zlecenie MullenLowe. Agencja MSL prowadzi komunikację PR.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing