Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Ruszyła promocja konsumencka Michelin na zimę 2020

Rozpoczyna się nowa akcja promocyjna marki Michelin adresowana tym razem do szerokiego grona użytkowników samochodów w czterech krajach europejskich.
O autorze
1 min czytania 2020-10-06

Osoby, które kupią komplet opon Michelin wybranych modeli/rozmiarów wraz z ich montażem, a następnie zarejestrują zakup na stronie promo.michelin.pl, otrzymają w nagrodę kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych akceptujących transakcje kartami Mastercard. Promocja obowiązuje od 01.10 do 31.12.2020 (lub do wyczerpania puli nagród). Szczegóły w regulaminie na stronie: promo.michelin.pl. Promocję konsumencką i informującą o niej kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis Worldwide Polska. Działania są prowadzone jednocześnie w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie.

 – Dzięki sukcesom poprzednich akcji promocyjnych nabraliśmy rozpędu i tym razem proponujemy atrakcyjne rozwiązanie dla każdego, kto w najbliższym czasie zamierza zmienić opony na zimowe lub całoroczne, zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo jazdy. Naszymi działaniami promujemy markę ale także przy okazji budujemy i wzmacniamy relacje z punktami sprzedaży i serwisami. Podobne działania realizujemy z sukcesem we współpracy z agencją Publicis Worldwide Polska od kliku lat. Korzystając z fachowej wiedzy i kompetencji agencji dostosowujemy ich formułę do dynamiki rynku – powiedział Krzysztof Sadowski, operational marketing manager B2C w Michelin Polska S.A.

Przy przygotowaniu całej akcji do zadań agencji należało m.in. stworzenie platformy WWW z formularzem rejestracji, opracowanie Key Visuala oraz materiałów promocyjnych dla punktów sprzedaży (POS) a także realizacja komunikacji display, mailingów oraz wypracowanie regulaminów akcji. Dodatkowo Publicis Worldwide Polska odpowiadała za kompleksową obsługę akcji w zakresie jej rozliczenia, back-office, bieżącej obsługi zgłoszeń, kontaktu z przedstawicielami Michelin oraz podwykonawcami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj