Marta Sadluk z Hill+Knowlton Strategies do Kolko

Z początkiem czerwca br. do zespołu Kolko dołączyła Marta Sadluk, wcześniej junior account executive w Hill+Knowlton Strategies.
O autorze
0 min czytania 2013-06-04

W Hill+Knowlton Strategies Marta Sadluk pracowała od 2010 roku, początkowo dla klientów korporacyjnych (Michelin, Boeing, Ergo Hestia), a następnie dla branży technologicznej (Panasonic). W Kolko Marta Sadluk będzie się zajmowała obsługą klientów z segmentu mediów i marketingu.

Kolko to agencja istniejąca na rynku od 2010 roku. Specjalizuje się w obsłudze PR firm z branży nowych technologii. Do jej kluczowych klientów należą: grupa mediowa Aegis Media w Polsce, fundusz technologiczny IQ Partners S.A., agencja Socializer S.A., klub zakupowy Zlotewyprzedaze.pl.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj