Krzysztof Flis dołącza do otwartego w 2019 roku warszawskiego teamu Kamikaze, prowadzonego przez Katarzynę Kosińską-Rysz.
Krzysztof Flis karierę w branży komunikacji marketingowej rozpoczynał w agencji Saatchi&Saatchi, kontynuując ją następnie w agencjach takich jak Connectmedia, Grandes Kochonos i GoldenSubmarine.
Zobacz również
Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze, na stanowisku senior account managera w agencji GoldenSubmarine, zarządzał zespołem i kampaniami (digital, ATL,BTL) m.in. dla marek: Specjal, Tatra, Leżajsk, Brackie, Monte, Monte Snack, PKN Orlen, Microsoft, Acer, Starbucks, Nescafe.
W Kamikaze obejmie również stanowisko senior account managera.
Krzysztof Flis jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing