Zachętą do ćwiczeń jest promowany przez wszystkie sieci „Pakiet, który ćwiczy odporność”. To zestaw atrakcyjnej cenowo i jakościowo oferty: zajęć w klubach fitness, dostępu do platformy treningowej Yes2Move.com oraz zniżek na suplementy. Pakiet przygotowano w trzech wersjach, a w formule na start klienci otrzymują do 50% zniżki regularnej ceny karnetu.
– Przyzwyczailiśmy się do tego, że klub fitness pomaga nam dbać o świetną sylwetkę i poprawiać kolejne sportowe rekordy, a to stereotyp. Kluby fitness powinny być pierwszym wyborem dla wszystkich, którzy dbają o swoje zdrowie, bo to centra zdrowia, w których poprzez aktywność fizyczną budujemy nasze codzienne, dobre nawyki, wzmacniamy organizm, przeciwdziałamy chorobom cywilizacyjnym, a także co istotne obecnie, wzmacniamy naszą odporność, zarówno fizyczną, jak i psychiczną. Wraz z kampanią pod hasłem „Ćwicz Odporność”, chcemy pokazać społeczeństwu, jak wiele zyskuje się w kontekście zdrowia dzięki aktywności fizycznej. W kolejnych tygodniach kampanii będziemy za pośrednictwem mediów przekonywać Polaków do ruchu i edukować w zakresie jego pozytywnego wpływu na jakość życia – wyjaśnia Tomasz Groń, dyrektor zarządzający Benefit Systems Oddział Fitness, który odpowiada m.in. za sieci Zdrofit, Fitness Academy, Fabryka Formy czy My Fitness Place.
Zobacz również
Jak twierdzą eksperci, regularna aktywność fizyczna zmniejsza o około 30 proc. ryzyko zakażeń dróg oddechowych, przyczynia się do zwiększenia odporności przeciwwirusowej organizmu oraz poprawia funkcjonowanie układu odpornościowego. Z drugiej strony uodparnia psychikę przed różnego rodzaju czynnikami stresogennymi, zmniejsza ryzyko depresji (według badań 150 minut w tygodniu zmniejsza ryzyko jej wystąpienia o 22 proc.), a także pozytywnie wpływa na poczucie własnej wartości, samoocenę, pewność siebie oraz determinację w działaniu.
W kampanii „Ćwicz Odporność” wykorzystane są kreacje zwracające uwagę na powiązanie aktywności fizycznej z budowaniem wielowymiarowej odporności. Spoty na ten temat będą pojawiały się w TVN, TVP, Polsacie i na innych kanałach.
Działania promocyjno-edukacyjne obejmą też Internet – od reklam display i mailingów, poprzez content marketing i własne kanały SoMe sieci, po działania OOH w klubach fitness, na nośnikach outdoorowych, w tym na autobusach w największych miastach Polski. Kampania, która potrwa do połowy listopada będzie też miała komponent PR-owy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing