Wszyscy wiemy, jak ważna jest troska o przyszłość naszej planety. Rosnąca świadomość ekologiczna sprawiła, że coraz więcej konsumentów przy podejmowaniu decyzji zakupowych zastanawia się nad ich wpływem na środowisko. Jednym z najczęściej podejmowanych kroków jest rezygnacja lub ograniczenie korzystania z produktów jednorazowego użytku, które często wykonane są z plastiku. To sprawia, że dla wielu osób jednorazowy oznacza nieekologiczny.
Wilkinson Sword swoim nowym podejściem udowadnia, że można inaczej i podpowiada jak drobnymi, codziennymi gestami możemy zadbać o przyszłość naszej planety. Od powstania w 1772 roku marka nieustannie się zmienia, podążając za rozwojem technologii i dostosowując produkty do zmieniającego się świata. Dziś Wilkinson Sword realizuje ambitne podejście z zakresu odpowiedzialności społecznej i potwierdza gotowość do dalszych działań na rzecz bardziej odpowiedzialnego golenia, oferując swoją pierwszą jednorazową maszynkę bardziej przyjazną środowisku.
Zobacz również
Rączka nowej maszynki Xtreme 3 Eco Green jest wykonana w 95% z plastiku, pochodzącego z recyklingu, a do produkcji opakowania użyto w 90% makulatury, która po wrzuceniu do pojemnika na papier podlega ponownemu przetworzeniu. Co więcej, posiada ono certyfikat FSC, który świadczy o zrównoważonej produkcji mającej na uwadze żywotność lasów oraz zachowanie ich bogactw biologicznych.
Wilkinson Sword podkreśla w swojej kampanii, która wystartuje już w październiku, że drobne, codzienne gesty, jak zakręcanie wody przy goleniu czy segregowanie śmieci mają ogromny wpływ na środowisko, w którym żyjemy. A my mamy realną moc zmian, którą warto wykorzystać.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing