Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o. zmienia nazwę na Tarsago Polska Sp z o.o. Zmiana ta ma podkreślić przynależność do grupy oraz ujednolicić nazewnictwo wewnątrz niej. Firma wprowadziła również nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez Monikę Żyłę-Kwiatkowską, opartą na logotypie spójnym dla wszystkich spółek należących do Tarsago Media Group.
Logo Tarsago jest proste i wyraziste, a jednocześnie dynamiczne i nowoczesne, dzięki czemu wyróżni się na rynku – mówi Monika Kalisiewicz, PR Manager Tarsago Polska.
Zobacz również
Od maja br. Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o., będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu The Reader’s Digest Association, stała się własnością nowoutworzonej spółki Tarsago Media Group. W skład grupy wchodzą także dotychczasowe oddziały Reader’s Digest na Węgrzech i w Rumunii.
Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o. była obecna na polskim rynku od 1995 roku. Należała do czołówki firm wydawniczych w kraju, będąc przy tym liderem w dziedzinie marketingu bezpośredniego oraz członkiem założycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. W portfolio Reader’s Digest Przegląd Sp. z o.o. znajdowały się m.in. miesięcznik „Reader’s Digest”, dwumiesięcznik „Witaj w Podróży”, publikacje książkowe oraz wydawnictwa muzyczne. Od teraz będą one w ofercie Tarsago Polska Sp. z o.o.
Tarsago Polska wraz z ofertą wydawniczą Reader’s Digest Przegląd przejęło jedną z największych baz danych w Polsce: ponad 5 mln dotychczasowych klientów wydawnictwa Reader’s Digest kanału direct mail oraz ponad 3 mln klientów i podmiotów gospodarczych w kanale e-mailing.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing