W terminie od 3 do 16 czerwca po Polsce podróżuje zaprojektowana i wyprodukowana przez Agencję Reklamową CzART specjalna filmowo-kulinarna przyczepa Tesco. Jej wnętrze zaaranżowane jest na wzór kuchni Krysi, znanej z animowanych reklam tej sieci. Przyczepa ta pojawi się na rodzinnych piknikach przed wybranymi sklepami, a jej główną atrakcją będzie możliwość wzięcia udziału w konkursie i nagranie krótkiego filmiku na temat: „Opisz w ciekawy sposób najbardziej wyjątkowy smak jaki znasz”. Wszystkie osoby, które zdecydują się nagrać swoje pomysły przed kamerą, będą miały okazję na dalsze poszukiwania ulubionych smaków podczas degustacji odbywających się równolegle z eliminacjami konkursowymi.
Ci zaś, którzy nie mają możliwości pojawienia się przed sklepami, również mogą wziąć udział w zabawie. Pomoże w tym udostępniona na stronie Tesco.pl aplikacja do rejestrowania wideo. Następnie od 17 do 21 czerwca odbędzie się głosowanie internautów na podstawie, którego zostanie wybranych 100 najlepszych prezentacji, a spośród nich jury wybierze 6 finałowych. Do finału z tzw. „dziką kartą” dostanie się także jeden z internautów głosujący na docelowe miejsce pobytu zwycięzcy oraz jeden ze słuchaczy Radia ZET.
Zobacz również
Finaliści zostaną zaproszeni na rodzinne gotowanie do Gliwic pod okiem Roberta Makłowicza. Będą mieli za zadanie przygotowanie trzech potraw z dostarczonych produktów marki Tesco. Zwycięzców wyłoni jury.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]