Mieszczące się w nowym biurowcu Onyx Tower, nowe biuro Brand New Galaxy, początkowo ma zatrudniać około 50 pracowników. BNG MEA dzielić się będzie na 3 specjalistyczne departamenty: Performance & Automation, E-commerce, Creative & Content Production.
– Nasza strategia wzrostu nie mogła pominąć tak istotnego regionu jakim jest MEA. Zarówno globalne kontrakty jak i praca z lokalnymi Klientami z Bliskiego Wschodu powodowały, że tak duża inwestycja była tylko kwestią czasu. W przeciągu ostatnich 10 miesięcy nasze zespoły pracowały na pełnych obrotach, żeby przygotować wszystko do oficjalnego startu. Teraz możemy potwierdzić, że jesteśmy gotowi z pięknym biurem, najwyższej klasy zarządem oraz najlepszymi talentami na rynku – komentuje Michał Glapiński, chief growth officer BNG.
Zobacz również
– Niezmiernie się cieszę, że dołączam do BNG w tak fascynującym momencie rozwoju całego holdingu. Osiągnięcia i biznesowa odwaga Galaktyki robią na mnie niesamowite wrażenie – zarówno na poziomie innowacyjności rozwiązań, jak i globalnych ambicji. Jestem pewien, że dodając do tego moje i Zubaira doświadczenie, uzyskamy efekt synergii, który przyniesie naszym klientom nową jakość obsługi, szczególnie w czasach rosnącego znaczenia rozwiązań e-commerce – komentuje Adil Khan, CEO Brand New Galaxy MEA.
Adil Khan przez ostatnie 10 lat związany był z Grupą Publicis, gdzie od 2010 roku pełnił rolę CEO regionalnego biura Saatchi & Saatchi Middle East. Wcześniej w latach 1999 – 2010 jako Managing Director rozwijał Young & Rubican w Dubaju. Przez ponad 25 lat pracy w branży tworzył kampanie dla takich klientów jak: P&G, Cadillac, Dubai Tourism, ADCB, Ford, Colgate Palmolive zdobywając liczne lokalne i globalne nagrody.
Zubair S Siddiqui jest związany z branżą medialną od ponad 23 lat. Początkowo pracował w Starcom MediaVest, następnie przez 18 lat w UM MENA. Przez ostatnie 10 lat był Dyrektorem Zarządzającym w UM MENA w Dubaju, współpracował z międzynarodowymi i regionalnymi klientami, w tym m.in. z Reckitt Benckiser, Coca-Cola, L’Oreal. Podczas jego kadencji w UM MENA Dubaj zdobył wiele wyróżnień, w tym nagrodę Dubai Lynx Media Agency of the Year oraz tytuł Effie w kategorii Najskuteczniejszy Dom Mediowy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing