Shareablee wchodzi do Polski

Shareablee, międzynarodowa platforma do analizowania zachowań w social mediach, wchodzi na polski rynek.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Shareablee to firma oferująca analizy marketingowe SaaS, która obsługuje ponad 200 marketerów i wydawców marek, w tym nazwy premium w CPG, usługach finansowych, handlu detalicznym, technologii, mediach i wydawcach, takich jak ESPN, NBA, CBS, HBO, Time, Verizon FiOS, Johnson & Johnson, Cigna, Aflac, eBay, J. Crew i inni. Shareablee mierzy sposób, w jaki konsumenci wchodzą w interakcje z markami i firmami medialnymi za pośrednictwem najszerszego zestawu kanałów (Facebook, YouTube, Twitter, Instagram i nie tylko). Opierając się na miliardach danych z interakcji między konsumentami i markami o wartości ponad 1 miliarda dolarów, Shareablee zapewnia przydatne informacje na temat przypadków użycia, takich jak competitive benchamrking i poprawa zwrotu z inwestycji w marketing.

Shareablee jest wiodącym autorytetem w zakresie informacji o odbiorcach, konkurencyjnych testów porównawczych i przydatnych informacji z klientami w ponad 70 krajach.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.shareablee.com/

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj