Fani „Szklanej Pułapki” na kolejną, szóstą już część filmu nazywanego klasyką kina akcji będą musieli niestety jeszcze trochę poczekać. Małą namiastkę produkcji mogą jednak zobaczyć w nowej reklamie amerykańskiej sieci Advance Auto Parts pod hasłem „Szklana pułapka powraca”.
W spocie wystąpił bowiem filmowy John McClane, czyli Bruce Willis. Tym razem jednak misją bohatera jest zdobycie akumulatora, który mu w pewnym momencie padł. Po drodze McClane’a spotyka wiele nietypowych sytuacji, nawet udaje mu się wpaść na swojego starego przyjaciela, który również znany jest fanom filmu „Szklana Pułapka”.
Zobacz również
Natomiast punktem kulminacyjnym reklamy jest oczywiście strzelanina, lecz ostatecznie bohaterowi udaje się dotrzeć do swojego samochodu i zamontować w nim akumulator.
Reklama wzbudziła wśród internautów mieszane uczucia – niektórzy pochwalili amerykańską markę za błyskotliwe nawiązanie do kultowego filmu, inni stwierdzili natomiast, że są marne szanse, by spot zachęcił kogokolwiek do zakupu akumulatora. No cóż, nawet jeśli nie, to reklama ewidentnie przyniosła rozgłos mało znanej (a przynajmniej na polskim rynku) marce, która tym samym zaznaczyła swoją obecność na rynku.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Czegoś takiego jeszcze nie było – koparki biorące udział w boot campie. Wszystko to za sprawą szwedzkiej gwiazdy kina akcji Dolpha Lundgrena, który w rytm muzyki rodem z lat 80. trenuje maszyny marki Volvo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.