Autorem obecnej na nośnikach citylight, w kinach oraz internecie kampanii jest agencja CU Communication Unlimited, jednocześnie partner strategiczny Superbrands Polska.
– Kampania podkreśla lokalny aspekt projektu Superbrands, który, choć nazwę ma obcojęzyczną i zasięg międzynarodowy, to jako Superbrands Polska koncentruje się na polskim rynku i na deklaracjach polskich konsumentów. „Polskość” projektu oraz wyróżnionych marek podkreślamy w kampanii poprzez element graficzny – kontur Polski oraz w haśle – informuje Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Zobacz również
Superbrands to organizacja, która od 25 lat na całym świecie, a od 15 w Polsce wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich rozwój.
Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Za jego realizację odpowiada instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek zgrupowanych w 100 kategoriach. Szczególne miejsce w wyłonieniu laureatów zajmuje Rada Marek. To gremium Ekspertów, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Rada Marek stanowi stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, a wyniki jej obrad w połączeniu z opiniami konsumentów wpływają na końcową ocenę marek i przyznanie tytułu Superbrands 2020.
Marki biznesowe, wyróżnione w XIV edycji Projektu tytułem Business Superbrands 2020, zostały wybrane przez Ekspertów Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). Ocenili oni jakość produktów lub usług / jakość relacji B2B / innowacyjność / działania CSR.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W tym roku statuetki oraz Albumy Superbrands odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W gronie marek nagrodzonych w XIV edycji Superbrands Polska znalazły się: AMS, ANWIL, APART, AXA, BIOVITAL, BOSCH, CEKOL, CEWE, CISOWIANKA, COCCOLINO, CONTINENTAL, DEKORAL, DPD, DRUTEX, ERGO HESTIA, FIT&EASY, FORBES, GAZETA.PL, INNOGY, JAN NIEZBĘDNY, JEDYNKA, KOLASTYNA, LEGO, LUKSJA, LUX MED, M1, NATUREK, ONET, POLBRUK, PORCELANA ĆMIELÓW, SAATCHI & SAATCHI, THERMOMIX, TOŁPA, TORK, UNIQA, VELUX, WARTA, WIELKOPOLSKI, WIRTUALNA POLSKA.