Rekrutacja do Ruchu Oporu – kampania wspierająca premierę Watch Dogs: Legion

Watch Dogs: Legion to trzecia odsłona popularnej serii gier wydawanej przez Ubisoft. Agencja albo albo, w ramach lokalnego wsparcia premiery tytułu, przygotowała interaktywną kampanię rekrutacyjną powiązaną z fabułą gry.
O autorze
1 min czytania 2020-10-21

Akcja najnowszej odsłony Watch Dogs została przeniesiona do postbrexitowego, dystopijnego Londynu. Gracze ponownie będą mogli stać się częścią organizacji hakerskiej DedSec. Watch Dogs: Legion zaskoczy graczy innowacyjną mechaniką, która umożliwi zrekrutowanie dowolnej postaci spotkanej w świecie gry, tak aby toczyć nią swoją rozgrywkę.

Dla podkreślenia tego elementu gry, powstała lokalna aktywacja umożliwiająca spotkanie z Winstonem, rekruterem organizacji DedSec. Do realizacji kampanii wyprodukowano ponad 40 filmów, które oddają panujący w grze klimat oraz umożliwią przejście rozmowy rekrutacyjnej do ruchu oporu. Aktywacja promowana jest w social mediach, najpopularniejszym serwisie z ogłoszeniami o pracę, a mechanizm rozmowy w oparciu o content video został osadzony w ramach Messengera.

Premiera gry będzie miała miejsce 29 października. Realizowana aktywacja w formie rekrutacji do Ruchu Oporu, w ramach której do zdobycia są m.in. konsola Xbox Series X oraz gry Watch Dogs: Legion w Złotej Edycji, potrwa do połowy listopada.

Za realizację działań z ramienia agencji odpowiada Agnieszka Czarnecka, digital account manager, Piotr Więcław, creative project manager i Miłosz Jacyna, head of social media & content.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj