Ujęcia z dronów w kampanii Pyszne.pl poświęconej dzielnicom Warszawy, Krakowa i Wrocławia

Najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje to te, które mamy w sąsiedztwie. Na tej idei opiera się kampania Pyszne.pl trwająca równolegle w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Do współpracy w stworzeniu kreacji zaproszeni zostali pionierzy fotografii dronowej w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2020-10-23

Do niedawna niszowa dziedzina fotografii dronowej wyrasta w Polsce na nowy trend, a wypełnione nią instagramowe konta zyskują coraz większe grono obserwatorów. Potencjał tego typu zdjęć w zastosowaniach komercyjnych nie został jeszcze do końca zbadany. Okazały się one idealnym środkiem, aby wyrazić ducha kampanii Pyszne.pl skierowanej do mieszkańców Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

– Coraz częściej zdarza się, że równie silnie jak z miastem identyfikujemy się z dzielnicą, w której mieszkamy. Nasze życie toczy się nie tyle w Warszawie, Krakowie czy we Wrocławiu, co konkretnie: na Mokotowie, w Nowej Hucie czy na Nadodrzu. To tutaj wracamy co wieczór po aktywnym dniu, spędzamy czas z najbliższymi, relaksujemy się. Tutaj także najczęściej zamawiamy jedzenie. Znamy okoliczne restauracje, które dostarczają pod nasz adres i mamy wśród nich swoje ulubione, do których lubimy wracać. To właśnie autentycznie lokalne restauracje chcieliśmy postawić w centrum uwagi – choć mniej znane z pierwszych stron gazet, właśnie one są najbliżej naszego serca – mówi Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.

Dla lokalnych patriotów, których serce bije mocniej na widok znajomych ulic i osiedli, Pyszne.pl stworzyło limitowaną serię obrusów z fotografiami charakterystycznych punktów w różnych dzielnicach – od Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Podgórzu, przez Rondo Daszyńskiego na warszawskiej Woli, po fragment osiedla mieszkalnego na wrocławskim Gaju. Współtwórcami obrusów są uznani fotografowie specjalizujący się ujęciach dronowych, których konta na Instagramie śledzi od kilkunastu do ponad 20 tysięcy osób: Witold Ziomek, Wojciech Radwański i Aleksander Głowacki.

– Żeby uhonorować przywiązanie mieszkańców do swoich dzielnic, umieściliśmy na obrusach miejsca, które szczególnie kojarzą się z danym rejonem. Czasami są to obiekty powszechnie znane, jak Sukiennice i pomnik Adama Mickiewicza na krakowskim Rynku Głównym, jednak w większości przypadków lokalny charakter najlepiej oddają na przykład okolice przystanku komunikacji miejskiej, fragment osiedla mieszkalnego czy nawet pojedynczy blok. Te właśnie zwyczajne miejsca kochamy, bo są po prostu nasze – opowiada Katarzyna Makowska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obrusy można zdobyć składając zamówienia na Pyszne.pl w wybranych restauracjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także śledząc profile społecznościowe Pyszne.pl oraz lokalnych foodowych insiderów.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR, influencer marketing i zakup mediów BTL oraz 180heartbeats + JUNG v MATT, która jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i przeprowadzenie akcji w kanałach social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się