Współpraca PUMA x Central Saint Martins ma na celu zwrócenie uwagi na naszą relację z wodą i tego, jak jesteśmy od niej zależni. Projekty czerpią inspirację z faktur, kolorów i krojów odzieży żeglarskiej i opatrzone są hasłem „Z miłości do wody”.
Zobacz również
PUMA podkreśla, że każde nasze działanie, bez względu na skalę, ma wpływ na wprowadzanie prawdziwych zmian na świecie. Podążając za tą ideą, przy tworzeniu nowych produktów z kolekcji koncentruje się na specjalnych technikach barwienia, garbowaniu skóry bez użycia chromu oraz zastosowaniu materiałów pochodzących z recyklingu. Idealnym tego przykładem jest wykorzystanie w torbach materiału TPU, do produkcji którego wymaga się niewielkiej ilości wody.
Obuwie z kolekcji, wodoodporne i trwałe, inspirowane jest butami ratowników wodnych. Znajdziemy tu takie modele jak: RS-2K, na którym znajduje się odblaskowy napis „For the Love of Water” („Z miłości do wody”). Dodatkowo pojawiają się takie sylwetki jak: PUMA Kyron, Ralph Sampson oraz Mile Rider.
Szeroka linia odzieży obejmuje propozycje zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Do wyboru mamy np.: zimową kurtkę 2w1, którą można nosić w wersji krótkiej lub długiej, ciepły sweter z dzianiny czy bluzę z kapturem. Pośród akcesoriów pojawiają się m.in.: jasnożółta torba na ramię czy plecak z zamkiem błyskawicznym i regulowanymi szelkami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kolekcja dostępna będzie od 29 października w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing