Na co dzień wiele się mówi o kwestii monetyzacji projektów zaawansowanych technologicznie. Jeśli powstają one w działach R’nD dużych korporacji – ich wdrożenie jest wpisane w rozwój. Jednak gdy powstają w małych firmach, albo na uczelniach – droga do implementacji bywa długa i wyboista – tłumaczy Anita Kijanka z Com Creation, współorganizator imprezy. Targi Inno-Tech Expo mają za zadanie skrócić ją do minimum – poprzez efekt synergii i połączenie nauki, doświadczenia i inwestorów.
Targi rozpoczną się 17 października i potrwają trzy dni. Pierwszy dzień Targów poświęcony będzie sieciowaniu – łączeniu pomysłów i zaawansowanych projektów, doświadczenia i kapitału. Celem jest stworzenie platformy współpracy, która pozwoli na efektywny rozwój poszczególnych projektów i synergię w działaniu uczestników.
Zobacz również
Drugi i trzeci dzień targów obfitować będzie w tematyczne konferencje, pokazy i warsztaty przygotowane zarówno przez organizatorów targów, jak i wystawców. Poszczególne wystąpienia służyć mają nie tylko wymianie wiedzy i informacji, ale także zapoczątkują szerszą dyskusję na temat innowacji, rozwoju technologicznego i ciekawych projektów w Polsce i na świecie.
Do udziału w wydarzeniu zapraszamy przedstawicieli młodych, a także dojrzałych firm technologicznych, instytucje otoczenia biznesu, parki i inkubatory technologiczne oraz szkoły wyższe – dodaje Łukasz Bilski, prezes Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Tranferu Technologii w Kielcach – Specjalnie przygotowane strefy (m.in. Startup Zone, VC Zone) ułatwią poruszanie się zarówno zwiedzającym, jak i samym uczestnikom, pozwalając równocześnie na poznanie szerokiego przekroju projektów w krótkim czasie.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing