Nowy odcinek jest rozwinięciem fabuły gry. Przedstawia wątki kilku postaci jak Javi, Nahari czy Amandine, oraz prezentuje nowe części świata, mapy, broń, postaci czy nawet skórki, które pojawią się w drugim sezonie.
– Naszym celem było wypracowanie stylu, który łączyłby płynną animację 3D, stylizowane modele, przestrzenie oraz efekty specjalne z tym co oferuje sama gra. Koncentrowaliśmy się na tym, by stworzyć coś unikalnego, a jednocześnie współgrającego z produktem klienta – komentuje Mateusz Mizak, art director ze studia Platige Image.
Zobacz również
– Od dawna chcieliśmy stworzyć mocno stylizowany projekt i w porozumieniu z Ubisoftem stworzyliśmy właśnie taką formę. Dążymy do tego aby każdy kolejny odcinek bardziej dopracowany, a styl coraz bardziej unikatowy – dodaje Bartek Kik, reżyser animacji z Platige Image.
W procesie animacji Platige Image korzystało również z pomocy mocapu, którego efekty ulegały mocnej ewolucji i stylizacji. Jednym z największych wyzwań, związanych z tym projektem, było wprowadzenie w życie pomysłów powstałych w procesie planowania tak, by efekty finalny był spójny i estetyczny, a także wykonalny w ustalonych ramach czasowych.
– Wszystko da się narysować, jednak odtworzenie tego w animacji czasami spędza sen z powiek. Jako, że zależało nam na unikatowej stylizacji, nie mogliśmy sobie pozwolić na sztampowe rozwiązania. Udało nam się dzięki świetnej pracy kreatywnego i zgranego zespołu – podsumowuje Bartek Kmita, CG supervisor w Platige Image.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Dla całego zespołu to były 4 miesiące wytężonych i intensywnych działań. Bardzo dziękuję wszystkim i każdemu z osobna za pomoc i zaangażowanie w ten projekt. Efekt finalny pokazuje, że było warto – dodaje Hanna Drewek, producentka animacji w Platige Image.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Opublikowany w październiku trailer to druga przygotowana przez Platige animacja osadzona w uniwersum Hyper Scape.