Odbywające się od kilkunastu dni w Polsce masowe protesty są efektem wydania przez Trybunał Konstytucyjny orzeczenia, które może zaostrzyć obowiązujące dotychczas prawo aborcyjne. W marszach protestacyjnych brało udział kilkaset tysięcy osób – miały one miejsce nie tylko w Polsce, ale również za granicą i niewykluczone, że zapiszą się na kartach historii.
O to zadbać chce Muzeum Gdańska, bowiem kierownictwo placówki zaapelowało do uczestniczek tegorocznego Strajku Kobiet, by nie wyrzucały swoich transparentów, czy też flag z protestów, a przekazały je do muzeum.
Zobacz również
„Za 100 lat mogą okazać się cenne. Opowiedzą naszą historię następnym pokoleniom” – napisali przedstawiciele gdańskiego muzeum w poście na Facebooku.
PS
Na odbywające się pod koniec października br. protesty w ramach Strajku Kobiet marki postanowiły nie pozostać obojętne – wyraz wsparcia dla strajkujących osób wyraziły m.in. takie brandy, jak mBank, Kubota czy też kawiarnia Green Caffè Nero.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing