Pornhub stworzył serię filmów poświęconych edukacji seksualnej

Pornhub stworzył serię filmów poświęconych edukacji seksualnej
Pornhub postanowił wykorzystać potencjał swojej platformy i stworzył serię filmów poświęconych edukacji seksualnej. W ramach cyklu „Pornhub Sex Ed” seksuologowie, lekarze, a także terapeuci opowiadają m.in. o antykoncepcji i chorobach przenoszonych drogą płciową.
O autorze
1 min czytania 2020-11-02

Pornhub to jeden z najbardziej popularnych portali z filmami pornograficznymi, choć w branży marketingowej znany jest nie tylko z tego – platforma bowiem ma na swoim koncie kilka świetnych akcji reklamowych, a nawet i edukacyjnych. Wystarczy wspomnieć o niedawnej kampanii serwisu, która zwracała uwagę na to, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny, zwłaszcza w obecnych czasach, a także spocie zatytułowanym „Dirtiest Porn Ever”, za którego każde wyświetlenie platforma przekazywała darowiznę na rzecz organizacji Ocean Polymers, zajmującej się oczyszczaniem oceanów z plastiku.

Teraz Pornhub ruszył z serią filmów poświęconych edukacji seksualnej. Nowy cykl zatytułowany „Pornhub Sex Ed” stworzony został z seksuologami i lekarzami, którzy w krótkich spotach opowiadają m.in. o antykoncepcji i chorobach przenoszonych drogą płciową. Jeden odcinek został też poświęcony bezpiecznym stosunkom podczas pandemii koronawirusa.

Jak zaznaczyli przedstawiciele platformy, edukacyjny cykl ma za zadanie pokazać widzom, czym tak naprawdę jest seks, a także w jaki sposób można czerpać z niego przyjemność i satysfakcje, nie robiąc krzywdy sobie, ani drugiej osobie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie filmy poświęcone edukacji seksualnej możemy znaleźć na tej stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kwietniu 2019 roku Pornhub wprowadził nową kategorię poświęconą pszczołom – BeeSexual. Za każde wyświetlenie filmu z tej sekcji, platforma przekazywała pieniądze na organizacje ratujące te owady.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Rząd Nowej Zelandii zainicjował nową kampanię pod hasłem „Keep It Real Online”, która ma na celu zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwa czyhające na dzieci i młodzież w internecie. W jednym ze spotów stworzonych w ramach inicjatywy wystąpili aktorzy filmów porno.

PS3

Australijska marka prezerwatyw Lifestyles wpadła na nietypowy pomysł, by edukować swoich klientów na temat chorób przenoszonych drogą płciową – w momencie gdy internauci czytają o chorobach wenerycznych, ceny kondomów spadają.