Otwartość i różnorodność w kampanii Tommy Icons

Marka Tommy Hilfiger przedstawia kampanię kolekcji Tommy Icons na jesień 2020. Najnowsza odsłona sezonowej strategii Moving Forward Together jest obrazem otwartości, inkluzywności i różnorodności – wartości promowanych przez amerykański brand.
O autorze
1 min czytania 2020-11-03

Umacniając tych, którzy nie są wystarczająco reprezentowani w świecie mody, marka Tommy Hilfiger z każdym sezonem przedstawia wzór tego, jak w obecnych czasach powinny wyglądać kampanie wizerunkowe. Występują w nich modelki i modele z różnorodnych środowisk, różnego pochodzenia, wieku, rozmiaru i tożsamości płciowej. Kampania kolekcji Tommy Icons jesień 2020 jest kolejnym krokiem tej podróży i kontynuacją tradycji marki w przesuwaniu granic świata mody.

Obsadę kampanii Tommy Icons jesień 2020 tworzy inspirująca mieszanka światowych sław, które dzięki swojej autentyczności inspirują fanów i klientów marki w podróży ku byciu sobą. W kampanii wystąpiły:

  • Halima Aden: czarnoskóra topmodelka nosząca hijab i dodająca mocy głosom, które często pozostają nieusłyszane.
  • Carolyn Murphy: orędowniczka na rzecz ekologii i supermodelka przeciwstawiająca się ageizmowi świata mody.
  • Dilone: modelka, aktorka i aktywistka społeczna, która swoim androgynicznym wizerunkiem rzuca wyzwanie utartym normom płciowym.
  • Michaela DePrince: światowej sławy baletnica, w dzieciństwie osierocona podczas wojny w Sierra Leone.
  • Soo Joo Park: koreańsko-amerykańska topmodelka i działaczka na rzecz zwiększenia reprezentacji społeczności BIPOC – „Black, Indigeneous and People of Color” – w świecie mody i urody.
  • Jasmine Sanders: wielokulturowa supermodelka, która za pośrednictwem platform social media działa na rzecz sprawiedliwości społecznej.
  • Precious Lee: pionierska czarnoskóra modelka plus size, aktorka, pisarka i aktywistka na rzecz różnorodności rasowej i wiekowej w świecie mody, telewizji i filmu.
  • Audrey Hilfiger: artystka, aktywistka i przedsiębiorczyni, która wspiera społeczność LGBTQI+ przekazując 25% zysku ze sprzedaży części produktów jej marki na rzecz Ali Forney Center, organizacji zapewniającej wsparcie, bezpieczeństwo i możliwości rozwoju osobom nieheteronormatywnym.

Kampania Tommy Icons jest odzwierciedleniem nadrzędnego przesłania marki – Moving Forward Together. Jej autorem jest fotograf Dan Martensen, który w swoich pracach eksponuje wyjątkowe piękno każdej z kultur, które przedstawia. Sesję zrealizowano na filmowym ranczu Disneya – Golden Oak w Kalifornii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj