Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Zmieniamy życie” − Auchan Retail Polska prezentuje najnowszy raport społecznej odpowiedzialności firmy

Auchan Retail Polska opublikowała najnowszy Raport na temat Zrównoważonego Rozwoju p.t. „Zmieniamy życie”. Raport podsumowuje kluczowe działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu za lata 2018-2019.
O autorze
2 min czytania 2020-11-05

− Zgodnie z założeniami strategicznego projektu przedsiębiorstwa Auchan 2022, CSR jest i będzie nieodłączną częścią wszystkich decyzji biznesowych, które podejmujemy. Chcemy coraz lepiej i szybciej odpowiadać na nowe trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów. Skupiamy się na promowaniu dobrej i zdrowej żywności − w przystępnej cenie, budując w tym celu partnerstwa z lokalnymi i krajowymi producentami oraz dostawcami. W ten sposób przyczyniamy się do rozwoju gospodarczego i ożywienia społeczności lokalnych. Przeciwdziałamy marnowaniu żywności poprzez konkretne działania oraz walczymy z nadmiernym użyciem plastiku − mamy konkretne realizacje w tym obszarze, o którym można poczytać w Raporcie. Bardzo ważne jest również dla nas jest zmniejszenie naszego śladu węglowego. W centrum naszej działalności zawsze stawiamy ludzi, tworzymy dobre miejsca pracy, promujemy równe szanse i różnorodność, rozwój i szkolenia. Z satysfakcją mogę powiedzieć, że razem realnie przyczyniamy się do poprawy życia mieszkańców, a to jest najważniejszy cel naszej transformacji − mówi Gérard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska. 

CSR przez pryzmat codzienności

Najnowszy raport Auchan Retail Polska przygotowany został w sposób, który pozwala spojrzeć na działalności firmy w tym obszarze oczami klientów. Jest formą dialogu z nimi i pokazuje, jak w praktyce, w każdym sklepie, każdego dnia wygląda odpowiedzialność sieci. Zwraca uwagę czytelników na wartości Auchan, kluczowe obszary działania i cele na najbliższe lata w dobie zmieniającego się otoczenia.

W perspektywie do 2022 r. są to przede wszystkim:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promowanie dobrego jedzenia:

  • 100% produktów marki własnej sieci oznaczonych będzie etykietą spożywczą Nutriscore
  • sukcesywnie wprowadzane będą kolejne produkty marki Pewni Dobrego, tworzonej przez Auchan w ramach odpowiedzialnego partnerstwa współpracy z lokalnymi dostawcami – to produkty o najwyższej jakości, wytwarzane z poszanowaniem warunków pracy, środowiska naturalnego oraz dobrostanu zwierząt

Walka z marnotrawstwem i użyciem plastiku:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 100% opakowań marki własnej Auchan będzie się nadawało do recyklingu, ponownego użycia lub kompostowania
  • zniesione zostaną opakowania plastikowe działów: piekarnia, cukiernia, mięso, wędliny, sery, ryby oraz owoców i warzyw w samoobsłudze

Zmniejszenie śladu węglowego:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • 50% energii elektrycznej w sklepach pochodzić będzie ze źródeł odnawialnych
  • o 25% zmniejszona zostanie konsumpcja energii elektrycznej w sklepach
  • o 20% zredukowana zostanie emisja dwutlenku węgla związana z transportem towarów

To konkretne zobowiązania sieci na nadchodzące lata, świadectwo jej konsekwentnej polityki i gotowości do podejmowania kolejnych ważnych inicjatyw, jako firma społecznie odpowiedzialna.

Raport na temat Zrównoważonego Rozwoju podkreśla również znaczenie wieloletniej współpracy Fundacji Auchan na rzecz młodzieży z partnerami, organizacjami charytatywnymi oraz stowarzyszeniami i fundacjami działającymi lokalnie m.in. PAH i jego program Pajacyk, SOS Wioski Dziecięce, DKMS, PCK, czy Federacja Polskich Banków Żywności. Ponadto na podkreślenie zasługuje fakt, że w 2019 r. firma Auchan została nagrodzona statuetką Dobroczyńca Roku za wieloletnią współpracę z Fundacją DKMS i wsparcie podczas procesu rejestracji potencjalnych dawców przez wolontariuszy sieci.