Celem zabawy jest zwiększenie zaangażowania fanów marki na profilu Moje Inteligo i zachęcenie ich do korzystania z unikalnej karty debetowej Banku – jej posiadacze mogą sami zadecydować, którą z zaproponowanych inicjatyw społecznych wesprze Inteligo.
Aplikacja konkursowa to gra zręcznościowa, w której gracze mają chronić drzewa przed atakującymi je szkodnikami. Może w niej wziąć udział każdy użytkownik Facebooka, jednak nagrody główne zarezerwowane są dla posiadaczy karty „Dobro Procentuje”.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Nagrodami w konkursie są m.in. czytniki e-booków Kindle, drzewka szczęścia i kultowe kubki Inteligo. Konkurs będzie trwał trzy tygodnie. Wykonawcą aplikacji jest agencja Mint Media.