– W porównaniu do poprzedniej edycji, o 20% wzrosła liczba podmiotów zgłaszających, co świadczy, że konkurs staje się coraz bardziej popularny i poszerza naszą branżę. KTR jest doceniany również przez marketerów, partnerów naszych agencji, których wsparcie i zaangażowanie w tegoroczną edycję nadało jej taką skalę. Za co, w imieniu zgłaszających bardzo dziękujemy. Wyrazy podziękowania należą się też oczywiście Przewodniczącym Jury i Jurorom. W tym roku prace oceniało 75 osób, wybitnych specjalistów z wielu dziedzin. Na przekór pandemii i trudnościom w utrzymaniu kreatywnych inicjatyw w agencjach, które pracują przeważnie zdalnie, średni poziom prac tegorocznej edycji jest na tyle wysoki, że 298 nominacji należy traktować jako benchmarki na naszym rynku. Gratulujemy autorom i twórcom nominowanych prac – podkreślił Maciej Waligóra, przewodniczący Zarządu KTR.
Wszystkie nominowane prace można obejrzeć na https://konkursy.sar.org.pl/nominacje/ktr/
Zobacz również
Zgłoszenia były oceniane w 4 kategoriach: Communication, Design, Craft i po raz pierwszy w nowej – Technology. Jury obradowało pod przewodnictwem:
- Communication – Katarzyna Sośnierz (LVOV) oraz Dawid Szczepaniak (VMLY&R)
- Design – Bartek Walczuk 180heartbeats + Jung V.Matt
- Technology – Marcin Talarek IRL
- Craft Photography – Sylwia Rękawek-Michoń Leo Burnett
- Craft Illustration – Marcin Sosiński Mccann Worldgroup
- Craft Audio Video – Maciej Waligóra DDB Warszawa
Nagrody w Konkursie KTR zostaną ogłoszone 23 listopada br., podczas wydarzenia online, dostępnego bezpłatnie. Wkrótce więcej szczegółów na temat Gali KTR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]