Bolt chce zostać największym operatorem rozwiązań mikromobilnych w Europie w 2021

Bolt planuje wprowadzić swoje usługi z zakresu mikromobilności do ponad 100 miast, gdzie udostępni 130 tys. elektrycznych hulajnóg i rowerów, chcąc stać się największym operatorem w Europie w 2021. Marka zainwestuje 100 mln euro w rozwój w zakresie mikromobilności i konstruowania własnego sprzętu.
O autorze
1 min czytania 2020-11-12

W ostatnich miesiącach Bolt przyspieszył ekspansję swoich usług mikromobilnych – elektryczne hulajnogi i rowery platformy trafiły do 45 miast w 15 krajach. W Polsce wypożyczalnie elektrycznych hulajnóg Bolt można już znaleźć w 11 miastach – Białymstoku, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Sopocie, Warszawie, Wrocławiu.

– Miasta cierpią z powodu ruchu ulicznego i emisji spalin. Przestrzeń jest ograniczona parkingami. Wierzymy, że przyszłość miejskiej mobilności to sieć usług na żądanie – przewozów, e-hulajnóg, e-rowerów i innych niewielkich pojazdów. Czasy, kiedy każdy musiał posiadać samochód minęły – powiedział Markus Villig, współzałożyciel i CEO Bolt.

Na początku tego roku Bolt udostępnił użytkownikom swój własny, zaprojektowany przez wewnętrzny zespół inżynierski firmy, model elektrycznej hulajnogi. Urządzenia są łatwe w naprawie, ich szacowana żywotność wynosi do pięciu lat i w pełni nadają się do recyklingu.

– Zauważyliśmy, że jednym z kluczowych czynników wyboru współdzielonych, elektrycznych środków transportu są ceny. Cieszymy się, że w przyszłym sezonie w jeszcze większej liczbie krajów w Europie, także w Niemczech i Wielkiej Brytanii, wprowadzimy niedrogie e-hulajnogi i rowery elektryczne. Bolt to największa Europejska sieć usług przewozowych, mamy możliwość oferowania użytkownikom najlepszych cen dzięki współdzieleniu kosztów między różnymi obszarami działalności – dodał Markus Villig.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozwój mikromobilnych rozwiązań platformy Bolt jest elementem „zielonych porządków”, czyli brania odpowiedzialności za wpływ platformy na środowisko naturalne. We wrześniu Bolt zadeklarował, że do końca 2020 wszystkie przejazdy hulajnogami będą miały ujemną emisję CO2, a od października 2019 platforma realizuje Green Plan, w ramach którego zobowiązała się do zrównoważenia wkładu platformy w emisję CO₂ dla europejskiego sektora transportu o co najmniej 5 milionów ton do 2025.

Słuchaj podcastu NowyMarketing