Rusza platforma reklamowa typu human-to-human

O autorze
2 min czytania 2020-11-13

Trendor, startup będący pionierem reklamy typu human-to-human, odniósł pierwszy sukces w popularyzacji idei user-generated content na rynku reklamy online. Zainagurowany właśnie ekosystem twórców treści wideo zapewni właścicielom marek ciągły strumień skutecznych i efektywnych kosztowo kreacji filmowych, które wzbudzają naturalne zaangażowanie odbiorców, co przekłada się na lepszy zasięg i konwersję.

– W oczekiwaniu na rundę inwestycyjną, która umożliwi nam opracowanie algorytmu opartego na sztucznej inteligencji, uruchomiliśmy platformę internetową, łączącą właścicieli marek z twórcami treści wideo. Motorem platformy jest ekosystem użytkowników, którzy sami generują treści dla swoich ulubionych marek. Jako operator platformy odkrywamy te samorodne talenty, umożliwiając im interakcję z markami i monetyzowanie swoich pasji. Jednocześnie współpracujemy z markami. Odkrywamy przed nimi potencjał sprawczy zwykłych ludzi, którzy potrafią w sposób charyzmatyczny opowiadać o produkcie czy usłudze, tworząc różnorodne treści wideo, gotowe do wykorzystania w kampaniach online – mówią założyciele Trendor.

Uruchomienie platformy zbiega się w czasie z czytelnym wzrostem zapotrzebowania rynku na tę usługę. Sytuacja epidemiologiczna wymusiła bowiem przeniesienie się handlu, a wraz z nim reklamy, do internetu. Twórcy Tendor zamierzają wspierać twórców wideo i freelancerów, którzy walczą o przetrwanie w niepewnych czasach.

Platforma Trendor jest środowiskiem w pełni kontrolowanym. Oznacza to, że warsztat twórców jej weryfikowany, a kreacje wideo przechodzą selekcję pod kątem kryteriów wyznaczonych przez klienta, zanim trafią na kanały społecznościowe. Nie ma więc miejsca na żadne ryzyko wizerunkowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Założyciele

Trendor jest dziełem trzech kreatywnych umysłów, z których każdy specjalizuje się w innej dziedzinie, a łącze je pasja do technologii cyfrowych (architekt reklamy programatycznej, menedżer ds. inwestycji w zaawansowane technologie, strateg marketingu wielokanałowego).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Arlen Coupland, dyrektor ds. rozwoju produktu, posiada 15-letnie doświadczenie w branży AdTech w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Pracował dla OpenX, światowego lidera w dziedzinie reklamie cyfrowej, który umożliwia wydawcom i twórcom aplikacji monetyzowanie treści, łącząc ich z reklamodawcami za pośrednictwem zautomatyzowanych marketplace’ów reklamowych.

Ula Nairne, dyrektor finansowy, zarządza portfelami inwestycyjnymi i prowadzi mentoring dla startupów. Jest partnerem zarządzającym StarFinder, funduszu kapitałowego inwestującego w szybko rozwijające się, innowacyjne projekty w sektorach: life sciences, ICT i inżynieria. Zasiada w Komisji ds. innowacji i technologii w Krajowej Izbie Gospodarczej oraz w zarządzie Środkowoeuropejskiej Izby Gospodarczej. Przez kilka lat odpowiadała za globalny consulting w firmie związanej kapitałowo z Książęcym Domem Liechtensteinu.

Tomasz Maj, dyrektor ds. strategii, ma 12-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingu cyfrowego i sprzedaży. Jest dyrektorem ds. innowacji i rozwoju IBM na Europę Środkową i Wschodnią. Przez kilka lat pracował w Accenture, gdzie tworzył modele operacyjne sprzedaży dla klientów korporacyjnych z siedzibą w Londynie, Paryżu, Frankfurcie, Dubaju, Warszawie.