Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Iwona Mnich szefową produkcji w Papaya Films

O autorze
0 min czytania 2020-11-13

Iwona Mnich, dotychczas head of development w warszawskim biurze Papaya Films, awansowała na stanowisko head of production. Mnich związana jest z branżą od 25 lat. Wieloletnia praca w telewizji, przy największych projektach takich jak festiwale czy koncerty a także praca przy serialach i formach dokumentalnych, ukształtowały w niej umiejętność zarówno zarządzania dużymi zespołami produkcyjno-twórczymi jak i elastycznego podejścia do mniejszych form artystycznych. Z reklamą związana od 11 lat. W Papaya będzie zarządzała kilkudziesięcioosobowym teamem produkcyjnym.