CO STAnowi o jakości i smaku – kolejna odsłona kampanii Costa Coffee Home Edition

Właśnie zaczęła się kolejna odsłona kampanii Lepszy początek z Costa Coffee wspierającej wprowadzenie na rynek nowych produktów Costa Coffee Home Edition, czyli wysokiej jakości kaw w wersji do domu. Osią komunikacji są działania digitalowe i telewizyjne wsparte kampanią outdoorową.
O autorze
2 min czytania 2020-11-13

Costa Coffee Home Edition to nowa propozycja od Costa Coffee, popularnej marki kawiarnianej, która od blisko 50 lat zapewnia wyjątkowe doznania smakowe. Za wysoką jakość produktów Costa Coffee odpowiadają starannie wyselekcjonowane ziarna, którym jest w stanie sprostać tylko 5% upraw światowej produkcji kawy. Wszystkie ziarna pochodzą z upraw z Certyfikatem Rainforest Alliance. O ich wyjątkowości stanowi również specjalny proces palenia, który Costa Coffee przeprowadza we własnej palarni, a nad całością czuwa Mistrz Gennaro Pelliccia.

Costa Coffee Home Edition jest dostępna jako kawa ziarnista, mielona i w kapsułkach. Można ją kupić w 3 opcjach wagowych: 200 g, 500 g i 1 kg, w osiedlowych sklepach, dużych marketach, kawiarniach Costa Coffee oraz przez internet z dostawą do domu. Na półkach sklepowych kawy wyróżniają się nowoczesnymi opakowaniami, na których można znaleźć informacje na temat profilu sensorycznego oraz ikonki, które podpowiadają, w jaki sposób podawać kawę.

O kampanii – czyli CO STAnowi o jakości i smaku Costa Coffee Home Edition

Ogólnopolska kampania promująca Costa Coffee Home Edition obejmuje działania digitalowe i emisję 8-sekundowych spotów sponsoringowych. Od początku listopada można je obejrzeć przed rozpoczęciem i po zakończeniu programów w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, TVP czy Polsat Film. Intensywna obecność nowego produktu w internecie i TV wsparta jest także reklamami na billboardach oraz citilightach zlokalizowanych w centrum Warszawy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem wszystkich działań komunikacyjnych Costa Coffee Home Edition jest budowanie świadomości marki, szerokiej oferty oraz jakościowych benefitów produktu. Motywem przewodnim kampanii jest hasło Lepszy początek z Costa Coffee Home Edition oraz idea CO STAnowi o… – seria kreatywnych pytań, na które odpowiadają jakościowe i smakowe właściwości Costa Coffee w wersji do domu. Każdy z visuali prezentuje również podstawowe warianty produktu.

– Marka Costa Coffee jest znana i ceniona w Polsce za wysoką jakość, wieloletnią ekspertyzę oraz niezwykłe doświadczenia smakowe. W ramach ogólnopolskiej kampanii konsumenckiej chcemy poinformować o tym, iż kawę Costa Coffee możemy przygotować we własnym domu. Costa Coffee Home Edition tworzą precyzyjnie wyselekcjonowane ziarna – tylko 5% ziaren na świecie spełnia nasze standardy jakości. COSTA COFFEE w wersji do domu to 4 różne mieszanki kaw o szerokim wachlarzu smaków i aromatów, które zaspokoją gusta najbardziej wymagających konsumentów. To także idealna propozycja na lepszy początek dnia! – mówi Sebastian Gugała, coffee marketing manager w Coca-Cola HBC Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię, kreację i produkcję kampanii Costa Coffee Home Edition odpowiada agencja Kalicińscy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR w obszarze strategii mediowej, media relations i branded content prowadzi agencja Big Picture.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się