Dreszczyk emocji do deseru? Niesamowite historie przy ramenie? Kolacja w towarzystwie nagradzanego pisarza? To wszystko zapewnia współpraca Czytaj PL i Uber Eats. Już teraz, zamawiając potrawy z ponad 3500 restauracji w miastach, w których działają dostawcy Uber Eats, można uzyskać dostęp do 12 wyjątkowych tytułów, sygnowanych nazwiskami popularnych i uznanych autorów, m.in. Dominiki Słowik, Mariusza Szczygła, Jakuba Małeckiego, Mikołaja Łozińskiego i Remigiusza Mroza.
Wystarczy w dniach 16-22 listopada zamówić jedzenie przez aplikację Uber Eats. Wszyscy korzystający z niej w tym czasie użytkownicy otrzymają informację o Czytaj PL, dostępnych tytułach i zasadach ich pobierania w aplikacji Woblink. A wszystko w myśl hasła tegorocznej edycji akcji – „Znowu czytam”, którym organizatorzy pokazują, że czytać, a szczególnie słuchać audiobooków, można w każdych okolicznościach.
Zobacz również
– W Krakowie Mieście Literatury UNESCO wiemy, co znaczy dobra książka. Dajemy temu wyraz co roku w akcji Czytaj PL, kiedy we współpracy z wiodącymi polskimi wydawnictwami udostępniamy do czytania i słuchania 12 inspirujących bestsellerów. Kraków to miasto tętniące dobrą literaturą, ale i pełne dobrego jedzenia: od niedawna możemy poszczycić się tytułem Europejskiej Stolicy Kultury Gastronomicznej. W naszej wspólnej akcji z Uber Eats łączymy te dwa światy i pozwalamy cieszyć się najlepszą literaturą w towarzystwie ulubionego posiłku dostarczonego wprost do domu – mówi Katarzyna Jakubowiak, koordynatorka akcji Czytaj PL z działu literackiego KBF, operatora programu Kraków Miasto Literatury UNESCO.
Wspólna inicjatywa organizatorów Czytaj PL oraz Uber Eats to nie jedyne w tym roku wydarzenie towarzyszące akcji. Już 27 listopada rozpocznie się #znowuczytamchallenge – czytelnicze wyzwanie rozgrywające się w mediach społecznościowych, polegające na ustanowieniu rekordu w liczbie osób jednocześnie czytających e-booki i audiobooki. Do wyzwania #znowuczytamchallenge, które potrwa przez cały weekend 27-29 listopada, mogą stanąć wszyscy czytający. Wystarczy, że choć raz, w ciągu trzech dni, podczas których będzie trwało ustanawianie rekordu, opublikują w swoich kanałach społecznościowych zdjęcie ilustrujące gdzie i jak czytają elektroniczne książki oraz opatrzą je hasztagiem #znowuczytamchallenge.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing