Inner Child: W te święta McDonald’s zachęca do odnalezienia w sobie wewnętrznego dziecka

Inner Child: W te święta McDonald’s zachęca do odnalezienia w sobie wewnętrznego dziecka
„Inner Child” to nowa, świąteczna kampania sieci McDonald’s. W jej ramach marka zachęca nas wszystkich do odnalezienia w sobie wewnętrznego dziecka.
O autorze
1 min czytania 2020-11-16

Bohaterem tegorocznej, świątecznej kampanii sieci McDonald’s jest nastolatek o imieniu Tom, który przeżywa okres buntu. Jego mama dwoi się i troi, by zachęcić go do wspólnego przeżywania świąt – przystraja dom bożonarodzeniowymi dekoracjami, zabiera syna na jarmark świąteczny – lecz bohater cały czas walczy ze swoim wewnętrznym dzieckiem i nie reaguje na starania matki. 

W pewnym momencie mama zabiera Toma do restauracji sieci McDonald’s – miejsca, które wielu dorosłym już osobom nierozłącznie kojarzy się z dzieciństwem. W pewnym momencie nastolatek pozwala odnaleźć w sobie na nowo dziecko i celebrować święta, tak jak dawniej.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Leo Burnett.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Amazon zaprezentował swoją nową, świąteczną kampanię zatytułowaną „The Show Must Go On”. Za pomocą chwytającej za serce historii zachęca do działania mimo przeciwności losu, których w tym roku tak wiele.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tegoroczna kampania Coca-Coli została zrealizowana pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się