Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu? Zdaniem NESCAFÉ Dolce Gusto tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.
W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Dla agencji Przestrzeń – NESCAFÉ Dolce Gusto, to już druga marka z portfolio Nestlé.
Słuchaj podcastu NowyMarketing