Plantacja kawy w samym sercu kuchni? Czy może kawowe perpetuum mobile na całą długość i szerokość kuchennego blatu? Zdaniem NESCAFÉ Dolce Gusto tak wyszukane rozwiązania nie są potrzebne, by przygotować wyjątkową kawę. Wystarczy odpowiedni ekspres, ulubiona kapsułka i jeszcze jeden wyjątkowy składnik – odrobina ciekawości.
W nowej komunikacji nie brakuje abstrakcji, kolorów oraz zabiegów formalnych, dzięki którym przekaz staje się równie ciekawy, co idea.
Zobacz również
Kampania realizowana jest w digitalu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Za jej koncept odpowiada team kreatywny Ania Końska i Krystian Wojtkowski, za strategię Igor Zajda, a obsługą klienta zajęła się Justyna Czauż. 30-sekudnowe spoty wyreżyserował Piotr Matejkowski we współpracy z Graffiti (produkcja), Bites Studio (demo), Głośno (udźwiękowienie) i Orką (postprodukcja).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla agencji Przestrzeń – NESCAFÉ Dolce Gusto, to już druga marka z portfolio Nestlé.
Słuchaj podcastu NowyMarketing