Papaya Films oraz The&Partnership London z europejską kampanią dla Toyoty Hilux

„Born To Roam” to tytuł najnowszej kampanii dla Toyoty Hilux, którą wyprodukował londyński oddział Papaya Films. Za kreację spotu, w reżyserii Williama Armstronga, odpowiadała brytyjska agencja The&Partnership. Autorem zdjęć był Erik Henriksson.
O autorze
0 min czytania 2020-11-19

Spot, inspirowany dokumentami przyrodniczymi, powstał latem na pustyni w Chorwacji oraz w górzystym obszarze Słowenii, które dzięki pracy studia postprodukcyjnego Platige Image sprawiają wrażenie afrykańskich krajobrazów. Zdjęcia na Bałkanach odbyły się w ciągu 36 godzin. 

– Udało nam się uzyskać specjalne zezwolenie, które wymagało przetestowania całej ekipy a następnie podróży, kręcenia zdjęć i powrotu w ciągu 1,5 dnia od testu – mówi producent spotu Rupert Graves z Papaya Films.