W ramach kolejnego projektu Emarketing Experts zostało powierzone stworzenie pierwszego na świecie sklepu on-line marki Viceroy, który ruszy już w lipcu br. oraz obsługa w mediach społecznościowych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Emarketing Experts. Wszystko przebiega wzorowo i dlatego właśnie postanowiliśmy kontynuować ją przy kolejnej naszej marce. Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu agencji na polskim rynku i naszej znajomości branży uda nam się wspólnie odnieść sukces – powiedział dr Peter Dreher, odpowiedzialny za działania online firmy BTS.
Zobacz również
Zegarki Viceroy to już kolejna duża, zagraniczna marka w portfolio agencji.
– Cieszymy się, że nasza współpraca tak dobrze się rozwija. Zaufanie jakim obdarza nas firma Beauty Trends Style jest dla nas bardzo cenne i znacznie ułatwia współpracę – mówi Mariusz Lisiecki, Co-Managing Director, Emarketing Experts.
Viceroy to szwajcarska marka z ponad sześćdziesięcioletnim doświadczeniem produkująca ekskluzywne zegarki oraz wysokiej klasy biżuterię. Niezwykłe połączenie szwajcarskiej precyzji i hiszpański design nadaje jej charakterystyczne cechy. Obecnie twarzą marki jest kierowca F1 Fernando Alonso, a jednym z jej najnowszych produktów linia zegarków inspirowana bolidami F1. Viceroy sponsoruje drużynę piłkarską Real Madryt.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wcześniej ambasadorami marki byli m.in. Antonio Banderas, Shakira, Melanie Griffith oraz Julio i Enrique Iglasias.. Produkty tej marki dostępne są na całym świecie, niedługo pojawią się również w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing