2020 był wyjątkowy pod wieloma względami. Rok wielkich przewartościowań, który pokazał, co jest dla nas naprawdę najważniejsze i jak ogromną wartość w naszym życiu stanowi czas wspólnie spędzany z bliskimi. Tegoroczna kampania świąteczna Allegro opowiada, jak to prezenty mogą być idealnym pretekstem do wspólnie spędzonego czasu. Wszystkie dostępne w ofercie świątecznej Allegro rzeczy zostały więc przeliczone na ilość czasu, jaką możemy dzięki nim spędzić z bliskimi.
Powstał specjalny kalkulator świąteczny, który po dokonaniu wyboru dla kogo i ile czasu chcemy przeznaczyć – proponuje nam idealnie dobrany prezent. Kalkulator dostępny jest na tej stronie. Dzięki niemu użytkownicy mają niepowtarzalną szansę tak dobrać prezenty, żeby móc spędzić z ważnymi dla nich osobami jak najwięcej miłych chwil.
Zobacz również
W kampanii zobaczymy kilkanaście filmów – lekkich, pełnych humoru i łapiących za serce historii.
– Chcieliśmy pokazać ludziom, że rozumiemy, co dla nich ważne. Dać im znać, że to, co kupią na Allegro, to coś więcej niż przedmiot. To pretekst do spędzenia razem czasu i szansa na wzmocnienie więzi z bliską osobą. Ta prosta myśl przyświeca w tym roku wszystkim naszym działaniom – mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, brand management specialist Allegro.
Poza filmami, kalkulatorem, prezentów idea „Najważniejszy jest czas z bliskimi” zaistnieje w social mediach i odcinkach podcastów, które Allegro przygotowało wspólnie z agencją digital-contentową LiquidThread (Publicis Groupe). Świąteczne podcasty pojawią się w kanałach twórców: TuOkuniewska, Słuchowisko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy oraz na landing page kampanii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Oprócz specjalnych odcinków z podcasterami, we współpracy z Onetem, powstała miniseria podcastów (3 odcinki), w których prowadzącym jest profiler sądowy – Jan Gołębiowski. W każdym odcinku, profiler pomaga znanej osobie (Anna Dereszowska, Łukasz Grass, Odeta Moro) dobrać najbardziej dopasowany prezent dla bliskiej osoby gościa. Seria podcastów jest dostępna w kanałach Onetu – serwis www oraz kanał YouTube.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania, przygotowana przez Ogilvy we współpracy ze Starcomem, wystartowała 9 listopada w telewizji, internecie i radiu. Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom, a za pomysł i produkcję podcastów LiquidThread.